dat is ook weer waar, maar je ziet bij al haar topics ook vaak dat er maar heel weinig gereageerd wordt. zeer waarschijnlijk ook omdat er zoveel gestart worden door haar. vaak nog geen 10 antwoorden per topic, uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Oke haha Ik kom er toch niet achter want die ik gevonden had, die had mega veel berichten maar weinig topic. Pb eens ff die naam
Ik heb het even voor mezelf gedaan. Ik heb 1,2% Ik start dus erg weinig topics. Grappig om eens te weten...
Misschien een idee om lid te worden van het telegraaf/ prive/story forum.... dat staat bekent om het hoge roddel gehalte
Ik ging gelijk even checken of het niet over mij ging, maar aangezien mijn naam ook nooit voorkomt in lijstjes van meest bekende forummers, kon ik het al bijna niet zijn Ik heb 192 topic gestart bij ruim 3200 berichten. Ergens tussen de 6 en 7%.
Hmm, nee toch niet, degene die ik bedoelde heeft minder topics geopend dan ik dacht . Dan vallen ze waarschijnlijk gewoon heel erg op
Als je je er zo aan ergert moet je haar misschien een pb sturen? Nu open je een topic in de vorm van "ik zie, ik zie wat jij niet ziet en het is grijs.. " Ik weet niet wie je bedoeld, al heb je me wel nieuwsgierig gemaakt maar ach... ze zal er wel een reden voor hebben. Laat die persoon in haar waarde en lees er om heen.
Is er wel eens aangedacht dat er ook meiden zijn zonder vriendinnen e.d.? Dus die het forum als een uitlaatklep zien? Misschien kan diegene zijn vragen e.d. bij niemand anders kwijt dus doet ze het hier. Als het om mij zou gaan zou ik me persoonlijk erg bezwaard voelen om ooit nog een topic te openen omdat ik in de ogen van sommige mensen teveel topics open. Misschien even nadenken voordat je zoiets opent? Je kan er iemand meer mee raken dan dat je misschien bedoeld. War Cupido als zegt: Stuur die persoon gewoon een PB als je wil weten waarom of als je het dwarst zit inplaats van iemand zo te kijk te zetten. Je zet er geen naam bij wat heel netjes is, maar denk dat diegene zichzelf echt wel herkend!
Ja precies. Moet zeggen dat ik dit dan ook een heel triest topic vind en eigenlijk het reageren niet waard vindt.. maar damn, wat irriteer ik mij. Dus bij deze: loser.
Ik zal misschien heel kinderachtig gevonden worden maar ik heb gevraagd of ze dit topic willen sluiten, ik vind het persoonlijk niet kunnen om op deze manier over andere leden te praten.