Netwerken, netwerken en nog eens netwerken. Ik kon door te netwerken zelfs al in mijn verlof beginnen, en had de keuze uit 2 banen... Heb geen sollicitatie brief hoeven te verzenden. Het werk ligt er echt maar alleen een sollicitatie naar een bedrijf verzenden heeft vrijwel geen nut, zoals je aan de reacties ziet... Er reageren zoveel mensen dat ze waarschijnlijk je hele sollicitatie niet eens lezen. Netwerken dus!
Eens! Niet blindstaren op vacature sites! En stuur gerust open sollicitaties. En soms helpt t om wat brutaal te zijn bij een afwijzing. Zo was ik afgewezen omdat mijn cv niet aansloot. Ik was het er niet mee eens, en heb gezegd dat ik toch een gesprek aan wilde gaan. Mijn vaardigheden en competenties sloten wel volledig aan. Eind van het verhaal toch aangenomen, ondanks de afwijzing in eerste instantie.
Nog een tip voor linkedin; vraag of oud werkgevers aanbevelingen over je willen schrijven! Vacatures detailhandel - Shoptalent heeft ook veel vacatures in de retail, zie ze dagelijks voorbij komen op linkedin.
Is binnen forensische en psychiatrische instellingen een heel normaal gegeven. Ben vanwege mijn werk binnen de psychiatrie ook gevaccineerd voor HepB, omdat ALS een besmette client je een keer bijt of krabt, (want daar zit 'm het gevaar, in dat soort 'kleine' incidenten), dan ben je dus beschermd.
Een tijdje terug heb ik hier een reactie geplaatst. N.a.v. een gesprek net met iemand. Deze persoon kan dus geen geschikte mensen vinden voor meerdere vacatures binnen dit bedrijf. Mocht iemand interesse hebben in een administratieve functie voor 28-32 uur in de week. Inzetbaar in een groot deel van jouw regio (incl auto vd zaak), stuur me dan een pb. Vind het echt vervelend dat jullie niets geschikts vinden, hoop jullie zo te kunnen helpen.
Hier een brief van het UWV nav het opzeggen van mijn ww. Ik moet per direct een kopie arbeidscontract opsturen anders zetten ze mijn uitkering stop. Volgens mij was dat nou net de bedoeling?
Ik herken t hier chroniche whiplash, en ook gekeurd volgens hun kan ik best licht werk doen ,niet sjouwen niet zwaar tillen , vinden, heb helaas alleen vmbo en zorghulp dus ja herken je frustratie.... Maar voor ons hebben ze tien gezonden mensen zonder beperkingen
Als jullie (chronisch zieken) onder de, ik meen 25, zijn kan ik Emma at work aanraden. Ik heb er veel aan gehad in het zoeken naar een baantje. Heb via hun bijna 2 jaar bij de NVOG gewerkt als administratief medewerker zonder enige ervaring. Wajang heb ik ook niet gekregen van het uwv destijds, wel een no-risk verklaring.
Nog even toelichting op de functie: en werkt als consultant/administratief medewerker. Ze zoeken mensen die proactief zijn, sociaal vaardig en flexibel. Mochten mensen nog interesse hebben, pb kan altijd!