triest!

Discussie in 'De lounge' gestart door tweeling, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik zeg alleen maar dat als je een topic opent over een gevoelig onderwerp, je zulke reacties kan verwachten.
    Dan moet je het inderdaad niet doen.

Een klaagtopic als dit vind ik dan weer triest. Of mag ik dat weer niet zeggen, ts heeft namelijk niet om deze mening gevraagd..

2. Begrijp wat je bedoeld.....maarre wat wil je precies met deze topic bereiken?

3. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

doe niet zo flauw zeg. verveel je je ofzo? Ga eens kijken of je mensen kunt helpen ipv zitten kutten ergens

4. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    :(
    Wat is het nut van deze topic? Even klagen..?

5. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.641
    5.954
    113
    Nou, ze kon niet meer in haar eigen topic reageren aangezien die verwijderd is dankzij ongevraagd gezeik;)

Ik kan me voorstellen dat ze even haar frustraties daarover kwijt wilt.
    Waarom reageer je eigenlijk als je t zo'n nutteloos topic vind?? Zonde van je tijd toch?:)

6. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik geef je ook groot gelijk, zijn ook altijd dezelfden trouwens die het weer verpesten en zich zonodig moeten uitleven op een onderwerp....

7. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Nee hoor, tijd zat :D

Bij sommige topics is dat nou eenmaal zo.. Kun je weinig aan doen, zo lang je met zoveel mensen te maken hebt. Er zijn al zooooveel topics geweest over oorbellen en elke keer is het hetzelfde liedje.
    Dus: why bother?

8. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Er had ook gekozen kunnen worden opnieuw een topic te openen met de vraag ipv op deze manier. Al met al kun je zelf bepalen wat je wilt lezen. Als ik een vraag stel dan lees ik de antwoorden waar ik wat aan heb de rest lees ik en vervolgens doe ik er niks mee. Het is en blijft een forum het is niet aan een ander om te bepalen hoe wat wanneer een ander reageerd. dan moet je inderdaad geen topics openen. ( denk dan gewoon ach dat weet niet beter ) punt!

9. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ja precies!

10. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

:( Ik heb het idee dat je niet eens beseft wat ze zelf hebt geschreven.. Je schrijft enerzijds dat je zelf huilend achter de pc hebt gezeten omdat mensen je op het forum aan het afbranden waren en anderzijds zeg je dat je er gewoon maar rekening mee moet houden en dat het iets is wat "normaal" is???

Lieve mensen, laten we toch eens ophouden met ongevraagd onze mening te geven! Als TS dat duidelijk vraagt, waarom dan toch even je mening geven? En nee, ik ben niet van mening omdat het "maar" een forum is dat het mag. Als de bakker vraagt of je volkoren brood of wit brood wilt kopen, ga je toch ook niet zeggen dat zijn kapsel lelijk is?

En ja, ik weet dat de bakker niet hetzelfde is als een forum, maar het gaat om het principe. Vraag/antwoord. En niet altijd je mening geven, mits er om gevraagd wordt.

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

In verband met de regels sluit ik dit topic.

Je kunt via pb contact opnemen met moderators of beheerders.

1.20 Discussies en onderwerpen over waarschuwingen, geblokkeerde gebruikers en over het verwijderen, aanpassen, sluiten of verplaatsen van berichten en onderwerpen zijn niet toegestaan.

Elmo

Deel Deze Pagina