Wie heeft er ervaring mee? Mijn temperatuurscurve zijn tot nu toe bij al mijn zwangerschappen trifasisch geweest: tempstijging na eisprong, vervolgens tweede stijging na innesteling. Nu heb ik pco, weinig eisprongen van mezelf, dus hulp in de vorm van hormoonmedicatie (clomid). Vorige maand acute bbz, eileider verloren. Volgende week staat een nieuwe ronde met clomid weer in de planning, maar nu heb ik uit mezelf een eisprong gehad (!!!🎉🎉!!) en heb ik gisteren innestelingssteken gevoeld, en vandaag flinke temperatuurstijging. Terwijl we niet gericht gebruik hebben gemaakt van de eisprong, en dit dus eerste kans is na de bbz. Ik zou het natuurlijk niet erg vinden als we eens aan de positieve kant van de statistieken vallen 😄 Ik kan het ook nooit kort houden, maar vroeg me af: Wie heeft ook trifasische temperatuurcurve? En was je toen zwanger of niet?
Ik heb bijna elke maand trifasische tempkaartjes. Dus helaas kan ik je geen positief bericht geven. Waarschijnlijk 'hoort' het gewoon bij mij.. Helaas is een temp niet voorspellend mbt zwangerschap, maar hoopgevend is het wel
Lief je reactie, dank Flora! Bij jou dus standaard trifasisch, dat kan natuurlijk ook. Ik ben benieuwd of het bij mij inderdaad alleen bij zwangerschap voorkomt, want dan hangen we de slingers voorzichtig weer op. Maar misschien kan het ook toeval zijn..
Louloulo, bedankt voor je reactie. ik zie het inderdaad terug in je kaartje van februari/maart. het wijst dus niet altijd op een zwangerschap kunnen we (helaas) concluderen... succes btw komende maanden, hopelijk is de mmm niet nodig! maar ik vraag me af of het voor mij wel geldt omdat ik het tot nu toe alleen bij zwangerschappen had.
Dank u kara! Het kan hoor dat het voor jouw wel altijd een zwangerschap betekend. Volgens mij kan je geen enkele persoon met elkaar gaan vergelijken.
Maria, dankje, hoopvol 😃 Louloulo, heb je gelijk in! Ik moet ook maar gewoon afwachten en pas bij een positieve test weet ik het zeker... Ben heel goed afwachten gelukkig
Positief bericht ook 😄 Na de uitschieter is mijn temp weer iets lager. Niet de meest positieve trend dus.. Maar ik heb vaker gehad dat ik 1 of 2 uitschieters had en dan was ik toch zwanger.. Benieuwd of er nog een uitschieter komt, of dat er een daling wordt ingezet.
Om het topic even af te maken: geen uitschieters meer gehad. Niet een duidelijke trifasische grafiek meer daardoor. En inmiddels breekt ongesteldheid door, dus op naar een nieuwe ronde
....of toch niet? Om topic goed af te maken 😁😃😄: op NOD toch weer uitschieter en positief getest!!
Dankjewel! Ik hoop dat jouw kaartje snel ook voorspellend mag gaan zijn..! Link: 33bce8 Ovulation charts on FertilityFriend.com