Buikje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door celinexo1, 6 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. celinexo1

celinexo1 Nieuw lid

6 jul 2015
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen,
    Ik ben nu 9 weken zwanger maar ik vind dat mijn buik er niet uitziet zoals andere zwangerschapsbuiken..
    Wat vinden jullie ervan?

Mvg Celine

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,7 KB
      Weergaven:
      8
  2. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Iedereen is toch anders zwanger?
    Er is trouwens een heel groot topic met allemaal buikfoto's.

3. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Geen mens is het zelfde.
    En bovendien "pas" 9 weken zwanger, sommige vrouwen krijgen pas na de 20 weken een "echte" zwangerschapsbuik.

4. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Iedereen draagt anders inderdaad. Je bent "pas" 9 weken zwanger, dus geef het even tijd. Ik kreeg met 16 weken pas een beetje buikje ;)

5. LadyLien

LadyLien Niet meer actief

Ik ben morgen 8w zwanger en heb ongeveer dezelfde 'buik' (zijn vooral opgezette darmen want het vruchtje zelf is nog niet zo groot).

Alles is gewoon een nieuw plekje aan het zoeken door je groeiende baarmoeder, dus op een echt zwangerschapsbuikje is het nog even wachten :)

6. Keke91

Keke91 Bekend lid

3 jul 2014
    644
    336
    63
    Vrouw
    Gelderland
    Ik ben bijna 10 weken zwanger maar heb ook nog niet echt een buikje hoor. Merk wel dat mijn buik veel meer opgezet is maar dat zijn echt mijn darmen.

7. MissSol

MissSol Bekend lid

20 dec 2011
    518
    0
    0
    paraveterinair
    Alkmaar
    Haha wees blij joh! Ik snap niet waarom vrouwen zo graag snel een buik willen, ik zou het liefste mijn platte buik de hele zwangerschap houden hoor!

8. w03z3l

w03z3l Bekend lid

1 sep 2014
    695
    0
    0
    Ik heb geen blote buik foto van die termijn, maar dit was mijn 'buik' met 14 weken zelfs! Heb je van jezelf een platte/getrainde buik? Dan kan het ook langer duren zei mijn vk... Ik had beste buikspieren ;) mijn buik begon pas een beetje een zwangerschapsbuik te worden na 20 weken. En nog heb ik een klein en bescheiden buikje voor mijn termijn.. Ik vind het wel prima ;) de kleine doet het goed, dat is belangrijk.
    En... Wat er niet aankomt, hoeft er ook niet af! :D

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      29,2 KB
      Weergaven:
      3
  9. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nah een buik is wel leuk toch? Om te laten zien dat je iets meedraagt?

Maar met 9 weken is een buik vaak nog niet dé zwangerschapsbuik die je in je hoofd hebt. Meestal komt dat pas na 20 weken. Geduld dus! :)

10. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Je hebt al meer buik met 9 weken dan ik met 13 weken!
    Nog eventjes geduld hebben. Die typische buik komt wel.

11. joos1

joos1 Bekend lid

29 dec 2006
    509
    0
    16
    Joh, ik ben morgen 20 weken en heb nog steeds een mini-buikje.
    Zelf vind ik het juist hartstikke praktisch! Ik kan mijn eigen kleren nog gewoon aan en zit mezelf (nog) niet in de weg :)

Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik een getraind, strak buikje had dus dan duurt het sowieso wat langer voordat je wat ziet.

Ben het helemaal eens met missol, een zwangerschap met platte buik zou perfect geweest zijn!

Hier een foto van vandaag op 19+6:

Bijgevoegde bestanden:

• bello.jpg
      bello.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,7 KB
      Weergaven:
      59
  12. w03z3l

w03z3l Bekend lid

1 sep 2014
    695
    0
    0
    Wauw Joos1! Echt een heel bescheiden buikje inderdaad! Mooi wel!

Denk dat het voor ieder persoonlijk is.. Tuurlijk is het leuk als je uiteindelijk kan zien dat je zwanger bent, maar sommige vrouwen willen graag een grote buik, anderen vinden een bescheiden buikje wel prima.
    Ik draag gelukkig wel echt van voren en ben verder amper dikker geworden, maar ik weet nog dat ik vroeger droomde van een mooie dikke, ronde zwangerschapsbuik voor de toekomst, maar toen ik eenmaal zwanger was dacht ik: oh oh ;)
    En nu voel ik me heel erg gezegd met m'n bescheiden buik... Heb er nog weinig last van, geen striae en helemaal met die warmte is het een stuk beter uit te houden..

13. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

5 mrt 2014
    1.187
    3
    38
    Het zijn voornamelijk je darmen die zich aan het uitzetten zijn (door de hormoonverandering).

Geen enkel buikje is hetzelfde.

Dit is mijn buikje met 15 weken (is overigens wel de derde :p)
    Bekijk bijlage 464315

Deel Deze Pagina