Heey, Ik vind het leuk om een topic te maken over het speciale momentje in de zwangerschap. Dus wat was het mooie momentje wat er in de zwangerschap is gebeurd. Kunnen natuurlijk ook meerdere zijn. Mijn special-moment was dat ik de baby voor het eerst voelde schoppen, uitgerekend met mijn hand op me buik dus voelde me baby zowel in me buik als met me hand!
Leuk idee, voirge week vroeg iemand op mijn werk hoeveel weken ik was... dat was de eerste keer dat iemand het vroeg zonder eerst bij collega's te checken of het wel zo was of nadat ik het zelf had verteld Jeuj, ik krijg een zwangere buik
Gisteren tijdens mijn late dienst, ze trappelde in mn zij, en ineens zat er een hard stuk, kon het vastpakken, ik gok dat het haar voetje was <3
Dat was de eerste schopjes en met moederdag. Zoontje had een tekening gemaakt en papa had een gedichtje erop geplakt namens de baby met de naam eronder die ik zooo mooi vind.
Eerste schopje van mijn meisje ook tegen mijn hand aan. Heb me nog nooit zo gelukkig gevoeld als op dat moment.
Wat ik ook erg mooi en speciaal vond is dat meneer met 12 weken echo onwijs aan het bewegen was. Zo mooo vond ik dat