Onze dochter van bijna 2 bijt alles met een zachte tuit kapot . Gelukkig kan ze al vrij goed uit een gewone beker drinken, maar als we op pad gaan vind ik het handig om toch iets van een tuitbeker bij me te hebben. Tot voor kort was dat trouwens een rietjesbeker, maar ik moest elke week een nieuwe kopen, omdat ze het rietje kapot kauwt! Ik zit te denken om een tuitbeker met harde tuit te kopen. Aan de andere kant staat dat me een beetje tegen omdat ze daar al bijna een jaar 'vanaf' is..... Maar goed, dit schiet ook niet op zo. Hebben jullie nog suggesties?
Ik neem voor mijn 1 jarige altijd pakjes mee (met zo'n harde cover die je apart kan kopen, pakje erin leegdrinken klaar, kost geen geld (ja 1 keer dat harde ding zodat ze hem niet in 1 keer leegknijpen haha) ik vind dat ideaal..
Die heb ik ook regelmatig in huis. Echter, door omstandigheden moet onze dochter extra veel drinken. Ze krijgt dus vaak water, al dan niet met diksap. Ik wil haar niet teveel van de pakjes drinken geven, vandaar!
ja dat snap ik dan wel, lastig zeg...als ze alle zachte dingen kapot maakt dan toch maar een harde tuitbeker ?
Denk dat er weinig anders op zit...... Ben eigenlijk wel benieuwd of meer kindjes dit doen (dat zal toch wel?!?)
ik heb een tuitbeker van avent met harde tuit, volgens mij kun je die niet kapot bijten! al vind mijn dochter hem nog niet leuk ze verslikt zich er steeds in, hadden jullie kindjes dat ook?
De beker van Friso kindervoeding. Echt ideaal vind ik hem. Hier kun je hem bestellen: http://www.frisokindervoeding.nl/614/on ... ml#subMenu Bij sommige drogisten is hij ook te krijgen, ik heb ze alleen nog nooit gezien hier in de buurt.
we gebruiken nu de tuitbeker van avent, maar ik heb de tupperware rietjesbekers al in huis, hier kun je een normaal rietje in steken, dus als ie kapot is pak je een nieuw rietje. ps: bekers zijn niet goedkoop, maar wel handig Groetjes Simke
Hier ook die van Friso met een harde tuit. Bij het Kruidvat zijn trouwens weer van die rietjesbekers van Disney, zijn een stuk goedkoper dan die van Nuby.
O, wat een goede tips! Van die Friso-bekers had ik al vaker gelezen dat ze zo fijn zijn (had ik die maar eerder besteld...). Als iemand weer eens een tupperware party geeft bestel ik ook die rietjesbekers, die schijnen id. erg fijn te zijn. En die Disney bekers, tja, als ze zoveel goedkoper zijn dan die van Nuby....Dan kan ik altijd die aanschaffen tot ik wat anders heb (Friso bekers zit een aanzienlijke levertijd op lees ik op de site!). Thanx allemaal!
Ik zou haar dan toch uit een gewone beker laten drinken, als je eigenlijk niet terug wil naar de tuitbeker. Doen we hier ook, is ietsjes lastiger, maar goed te doen.
Alannah drinkt uit de tuitbeker van difrax. Tijdens het eten krijgt ze drinken uit een gewone beker met 2 hendels. Is beter vast te pakken.
Over de rietjesbekers gesproken. Fenja drinkt nu uit die van de prenatal. Ideale bekers. Had eerst die van nuby, maar die lekte echt onwijs. Die van prenatal lekken niet en zijn maar drie euro ofzo.
Is het trouwens beter om met een rietje te drinken dan uit een tuitbeker? Want je hoort zo vaak beter zo snel mogelijk uit de gewone beker en geen tuit. Wel een fijne tip rietjesbeker uit prenatal!