hoi bobbie, al die verschijnselen heb ik ook al eens gehad, maar helaas steeds weer ongesteld geworden. Nu heb ik weer verschijnselen zolas pijnlijke borsten,moe en misslijk, moet vrijdag ongi worden.Maar ik geloof er niet zo meer in, je lichaam kan je mooi in de maling nemen. Bij mijn eerste zwangerschap had ik nergens last van en had ook pas laat door dat ik zwanger was (7 weken). Ik was er toendertijd nog helemaal niet mee bezig en mijn meis was dan ook een hele mooie verrassing!
Ik heb ook een paar dagen voor mn nod getest. Er kwam een vaag maar toch goed te zien streepje. Dit was met ochtendurine. De volgende dag ;s middags getest en er kwamen meteen 2 dikke strepen.
meid, had ook alle symptomen die je beschrijft.. behalve dat trillen.. testte twee dagen voor NOD positief. doe er je voordeel mee Aoife
Nou lieve mensen, ik heb gister een test gedaan en daar kwam een heel heel vaag streepje uit. Ben er dus eigenlijk wel zeker van dat ik zwanger ben, maar ik kan niet wachten om zondag te testen en hopen op een duidelijkere positieve uitslag! Want dan pas ben ik overtuigd!
He Bobbie, Nogmaals gefeliciteerd, ik denk echt dat je ervan uit kan gaan dat je zwanger bent hoor. Echt zo super. Ik hoop dat ik ook positief test maar ik wacht nog even tot zondag, ik durf het nog niet hoor! Wat zijn jou verschijnselen momenteel, heb je nog klachtjes?
Hey Irene... Dank je wel...ik kan het nog nauwelijks bevatten dat de kans groot is dat ik zwanger ben. De symptomen zijn nog steeds hetzelfde..moe, misselijk en mijn borsten worden steeds pijnlijker, mijn tepelhof is nu ook groter dan de dagen ervoor en die zijn nu ook pijnlijk. Dat was vorige week nog niet. Dat zeurende gevoel in mijn buik en rug heb ik vandaag niet. Zijn jouw symptomen ook nog steeds aanwezig? Weet je zeker dat je nog net aandurf? Ik bedoel: heb je gelezen hoeveel vrouwen er voor hun NOD positief testten? Ik kan me voorstellen dat je het niet aandurft hoor, maar al die positieve berichten gaven bij mij de doorslag om het te proberen. En als de uitslag negatief is kun je zondag altijd nog testen! Koop er anders ook een van kruidvat eigen merk, ik heb gelezen dat die heel erg gevoelig zijn.
He Bobbie, Nee ik durf het echt niet aan...Ik heb wel verschijnselen nog al zijn die vandaag weer iets minder. Ik heb het gevoel dat mijn tepelhof iets groter is, zou dat kunnen? En mijn borsten doen geen pijn ofzo maar mijn tepels zijn wel wat gevoeliger. Maargoed, ik heb wel het gevoel alsof ik ongesteld ga worden, maar dat kan natuurlijk ook wat anders betekenen. Ik ben echt superonzeker op het moment.
Ja ik weet precies hoe je je voelt! Ik denk dat de symptomen af en toe ook wel wat kunnen afnemen hoor. Ik heb vandaag ook geen zeurend gevoel in mijn buik en rug. En ook al is iedereen zo overtuigd dat ik zwanger ben D) ik ben ook nog erg onzeker., want zo'n duidelijke uitslag was dat niet! Dus ik houd ook rekening met een eventuele negatieve uitslag zondag. Als je echt geen test wil doen, moet je het gewoon niet doen, jezelf niet laten ompraten. Als de test dan negatief is ben je misschien voor niks 3 dagen somber als dan zondag blijkt dat je toch zwanger bent! Het zou goed kunnen dat je tepelhof groter is. Dat geeft men ook aan als een symptoom een paar dagen voor je NOD. Ik twijfelde zelf daarnet ook, mijn tepels zijn altijd al groot, misschien leken ze nu wel groter omdat ze nu zo'n PIJN doen! Hoe laat ga jij zondag testen? Want dan houden we wel even contact he?
Nou, ik ben gisteravond opeens ongesteld geworden. Ben erg verdrietig. Ben echt nog nooit te vroeg ongesteld geworden. Maar dit is ook pas de tweede keer na mijn miskraam misschien dat ik daardoor onregelmatig ben. Het is wel erg lastig. Ik blijf voor jou duimen Bobbie en voor alle anderen natuurlijk!
Jeetje Irene, Dat vind ik echt heel erg! Begrijp dat je verdrietig bent! Je symptomen wezen er toch echt naar! Dan is het helemaal een teleurstelling! Ik hoop dat het volgende maand prijs is! Ik blijf ook voor jou duimen!
Dank je wel Bobbie, enne..bij jou zit het vast wel goed hoor! Laat je het wel weten? Ik ben supernieuwsgierig!
hoi Bobbie, hoe is het vandaag met je? Heb je al een testje gewaagd? ben erg benieuwd, leef met je mee hoor! xx Booey
hoi bobbie, ik kan me ook een beetje vinden in je symptomen. - met vlagen misselijk, vooral tijdens het avond eten -lichte krampen in onderbuik en maagstreek -af en toe gevoelige liezen wisselend van kant -heb het gevoel dat ik wat grieperig ben maar ja ik kan het me ook verbeelden, nog ff spannend... gefeliciteerd! liefs totje