Hoi dames, Puur uit nieuwsgierigheid. Wanneer voelde jij je kindje voor het eerst? En is/was het je 1e 2e 3e zwangerschap?
1e en 2e zwangerschap met 24 weken. Deze zwangerschap met 22 weken. Alle keren de placenta aan de voorkant.
Eerste met 14 weken. Placenta lag achter en deze met 16/17 weken, placenta ligt voor en daardoor het voelt veel zachter dan bij mijn eerste.... die schopte mij al bont en blauw
Eerste zwangerschap rond de 22 weken, deze zwangerschap met 18 weken. Beide keren placenta aan de voorkant.
Eerste zwangerschap rond 16 weken, placenta aan de achterkant. Deze zwangerschap rond 13 weken. Placenta ook aan de achterkant. Al gaat het gelukkig nu nog niet heel hard
Eerste kriebels met 16? Weken Echt gestoot rond 21 weken en heel weinig Pas sinds paar weken voel ik hem goed en harder (ben nu 33 weken)
Wat leuk allemaal en sommige al zo snel! Bij mij was de 1e met 18 weken en de 2e zou ik echt niet meer weten nu afwachten wanneer ik wat ga voelen. Zo bijzonder he dat gevoel!
Dit is mijn eerst zwangerschap en met 17 weken voelde ik voor het eerst het kindje bewegen. De placenta ligt trouwens voor.
Eerste kriebels rond 16 weken, met 19 weken echt schopjes dagelijks. Placenta ligt achter, eerste zwangerschap.
Tweede kind al met 12.2. Dat schijnt niet te kunnen, maar ik weet hoe het voelt. Van de eerste weet ik het niet meer!!