hey meiden nou ik ben al vanaf zaternacht kats misselijk,het lijkt wel dat het met de dag erger wordt met namen s'morgens en s'avonds.ik zit nu echt spug misselijk achter de pc het lijkt wel dat ik zo moet gaan spugen. maar dat is niet het eenigste ik heb * een opgezwolle buik *grotere (.)(.) *tepels groter en van die puntjes er op en om heen *en van af zaterdag witte afscheiding *en blauwe aders op mijn (.)(.) nou is mijn vraag eigenlijk wie was er al voor hun NOD zo misselijk? en wat hebben jullie er tegen gedaan. groetjes fempje
ben vergeten er bij te zetten veel lucht in de buike hebben.ik moet veel kleine boertjes laten en hikken,en sch**tjes laten zijn dat ook symptomen?
Hoi, Ik heb dit ook! (Ik ben trouwens nieuwe hier op dit forum) Afgelopen nacht ben ik ruim een uur misselijk geweest en was om 03.00 uur al klaarwakker! Heb veel last van melkachtige vloed en brandend maagzuur. Ook kun je de aderen bij mij zien lopen, heb ik erge dorst en vind ik veel dingen vies ruiken en heb last van puistjes en een heeele vette huis (wat ik normaal niet heb) Heb normaal een cyclus van 28 dagen(toen ik de pil slikte), dit is mijn tweede ronde, vorige cyclus was 24 dagen en ben uitgaande van die laatste cyclus twee dagen over tijd! Denk dat ik straks toch maar ga testen.............aan de ene kant kan het ook het ontpillen zijn........ik weet het ff niet meer...
Hey, Nou ik word de laatste paar dagen snachts misselijk wakker? Maar ja de NOD nadert en dan voel ik altijd van alles Gister had ik wat krampjes voelde iets lopen, zat men broekje vol met wit soory voor de details. Ik weet het ook allemaal niet meer Liefs sancho
hey fempje, zou toch maar een testje doen als ik jou was. Afgelopen zaterdag was mn NOD, maar voelde me al een paar dagen misselijk en opgeblazen. Leek wel of de misselijkheid elke dag erger werd, woensdag heb ik een test gedaan en ja hoor zwanger! Heb uiteraard na mn NOD weer getest en nu was de streep dikker. En heb vrijwel alle symptomen die jij ook opnoemde dus t zou wel is raak kunnen zijn. Wanneer is je NOD?
hey sanny ik heb gister getest negatief natuurlijk had ik zelf ook kunnen weten. was gewoon tevroeg, ik test nu pas zondag als ik dat vol hou hahaha. maar mij gevoel zegt dat ik wel zwanger ben ik ben benieuwd als het klopt. groetjess fempje
spannend hoor! Hoop voor je dat je gevoel klopt! Over dat witte wat sandra voelde lopen... Hmmm dat heb ik ook Denk dat de hele tijd Oh de zijn gekomen maar dan is het een waterige witte afscheiding dat heb ik al 3 dagen... bah vraag me idd ook af wat het is! (niet frisjes in ieder gaval ) Succes allemaal hoop op meerder streepjes of een + voor iedereen Liefs
Jeetje, wat veel meiden met witte vloed op dit moment in hun cylus. Zou het alsjeblieft mogen betekenen dat we met zijn allen zwanger zijn! [-o< [-o<
En die witte vloed heb ik ook, begon meer als een week geleden. Dacht elke keer dat ik ongesteld was maar t was t niet. Heb t nu nog, maar t schijnt normaal te zijn. Hieronder de 10 meest voorkomende verschijnselen in het begin van een zwangerschap Uitblijven menstruatie Grotere en gevoeligere borsten Vermoeidheid Last van misselijkheid en eventueel braken Last van de hormoonhuishouding, schommelend humeur Duizeligheid Veel plassen Meer vaginale afscheiding Voorkeur of afkeer voor bepaald eten/drinken Constipatie van een site afgehaald, heb ze allemaal behalve constipatie en grotere borsten. En ze begonnen al een week voor mijn NOD. En mijn gevoel zij ook dat ik zwanger was en t klopte, dus Fempje ik duim voor je(en voor de andere meiden hier ook natuurlijk) dat je te vroeg getest hebt en de volgende wel positief is!
Helaas betekende het in mijn geval niets.. Ik heb bezoek gekregen van de De rest ik duim voor jullie!
hallo zomaar bahhh dat is k*t zeg op naar de volgende klus ronde dus,veel klus plezier groetjes fempje
hey sanny die symptomen die jij er neer hebt gezet heb ik zowat bijna allemaal.daar is gister bij gekomen DENK IK DAT HET WAS innestelings bloed,want alleen bij het afvegen zat er hel rood bloed op het papiertje.alleen die keer gister.en nu niks meer GELUKKIG. maar ANY WAY ik heb me zelf beloofd om pas zondag te testen want maandag 6 nov is mijn NOD.maar ik heb ook bij veel dames hier gelezen dat ze ook deze symptomen hadden en dat ze zelf ook het gevoel hadden dat het raak is en die hebben dus 4 dagen voor hun NOD getest dus ik begin weer te twijfelen als ik vrijdag ga testen hahahaha.maar ik zie het wel op dat moment denk ik.
heb ook 4 dagen voor NOD positief getest(was wel een dun streepje) heb wel een dag in de stress gezeten of t nou wel of niet positief was. De volgende dag een clearblue digitaal gedaan en daar stond op zwanger. En was nog niet overtijd dus heb op mijn NOD wel in de stress gezeten of t zou blijven zitten. Gelukkig ben ik nu 5 dagen overtijd dus een stuk zekerder. Probeer zo lang mogelijk te wachten(ik kon t ook niet) maar tis wel beter.
heb 1 dag voor NOD positief getest. was ook al bij vlagen misselijk. wat ik heb gedaan... NIKS. zei steeds tegen mezelf dat het tussen me oren zat hahaha. later bleek het anders te zijn! kan je verder niet helpen. misschien kleine beetjes eten?
Whihoe klinkt positief...... eerste keer in je leven dat misselijkheid leuk is! IK WIL OOK MISSELIJK ZIJN.... suc6
nou het is toch wel spannend allemaal ik kan haast niet meer wachten om te testen.ik twijfel heel erg want zoals jullie weten is maandag pas mijn nod.dus ik zit nu te denken zou ik morgen vroeg testen of zondagmorgen? want alles zecht dat het wel zo kan zijn.ik weet het echt niet meer.maar ikben bang dus stel dat ik morgen vroeg test en het is nega dan barst ik in tranen uit denk daarom twijfel ik heel erg.wat hebben julie of zouden jullie doen? oja en alle symptomen zijn er nog steeds vooral het misselijk zijn word erger. groetjes fempje
t kan 2 kanten opgaan, of je test negatief of je krijgt(net als ik) een heel dun streepje en dan zit je nog een paar dagen in spanning want 1 of 2 dagen later moet je dan weer testen om een duidelijker resultaat te krijgen. Wat voor merk test ga je doen? De 1 heeft namelijk meer HCG nodig dan de ander. Oja als t positief is barst je ook in tranen uit hoor
hey sanny ik word gek van mezelf maar ja dat hoord er bij en dat heeft denk ik iedereen gehad jij ook wel wel denk ik.maar als ik ga testen neem ik die van het kruitvat want die hebben minder hcg nodig.als ik morgen de test doe hoop ik te gaan huilen van blijdschap
Mijn eerste test was ook een kruidvat test en daar kreeg ik een heel dun streepje. De volgende dag(wou 2 dagen wachten maar dat lukte niet) heb ik een clearblue digitaal test gedaan en daar stond op zwanger. Dus in 1 dag kan je HCG flink hoger zijn. Probeer te wachten tot zaterdag, denk als je echt zwanger bent, je morgen een heel dun streepje krijgt en dan zit je toch nog in spanning de hele dag naar de test te kijken of je nou wel of niet een streepje ziet.