Ik heb regelmatig gehoord dat het vaak zo is dat wanneer je moeder te vroeg/te laat is bevallen je als dochter vaak ook rond dezelfde tijd bevalt... Ik heb een aantal voorbeelden gezien waar het inderdaad zo is, maar ook waar het niet zo is. Ben benieuwd met een polletje wat er hier uitkomt? Grappige is wel dat de VK het toevallig aan mijn moeder vroeg gisteren, of het zo zal zijn weet ik nog niet ben wel benieuwd! Dus, ben je te vroeg/te laat bevallen en was dit bij je eigen moeder ook zo of juist andersom??
mijn moeder is met mij ingeleidt met 42 weken en met mijn broer zelfs met 42 weken en 3 dagen (al 3 keer eerder maar had geen effect) Ikzelf ben spontaan bevallen met 40 weken en 5 dagen....
mijn moeder beviel 2 week eerder van mij en van mijn zusje 1 week. Zelf ben ik ook 16 dagen eerder bevallen. Of het echt erfelijk is weet ik niet. Mijn moeder en ik hebben wel veel van elkaar. Mijn moeder kon ook heel moeilijk kinderen krijgen en het heeft ook 2 jaar geduurd voordat ik zwanger werd van onze dochter.
Mijn moeder&tante&oom zijn 2 weken te laat geboren. Ik en mijn zusje zijn elk 17 dagen te laat geboren. Mijn zoontje was 8 dagen te laat, mijn neefjes 9 en 10 dagen.. Dus het zit hier wel heel duidelijk in de familie..
nee dat heeft niks met elkaar te maken, de vk legde mij wel uit dat de meeste lichamen een eigen draagtijd hebben. Dat is dus niet bij iedereen zo, maar je ziet het vaker dat je zelf bij alle kindjes een ongeveer even lange draagtijd hebt. Mijn moeder was 2 keer 42 weken en ik 38.