Voor alle dames die net als ik nog wel eens off topic gaan... lekker typen over favoriete programma's, buikjes die wel of niet groeien, namen van de komende kleine of die je wel of niet leuk vind... en verzin nog maar meer haahahah... met andere woorden hier kan je niet off topic gaan... wordt het makkelijker van toch...
Om nog te antwoorden op je vorige berichtje.. Ik had als jongensnaam Liam (maar dan op z'n engels uitspreken) Heb je trouwens de babykamer al klaar of niet? Ik zo goed als, moet nog wat kleine dingen kopen enzo.
oh dat vind ik ook een mooie naam... ja damon zou ook engels worden uitgesproken hahaha anders klinkt het wel erg raar... ben nog niet begonnen moet ik toegeven... het is nog een rommel kamer en paar dingen die erin staan mag ik nog ff slopen hahaha... maar dat doe ik nu wel iets verstandiger dan anders... me ouder komen me deze week ff decoupeerzaag brengen dus kan ik het daarmee slopen ipv grof geweld... en dan beginnen met schuren van de kozijnen en een gaan kijken naar behang... het kamertje zelf ga ik van marktplaats halen.. zie daar ook nog veel leuke kamertjes scheelt weer in de kosten hahaha...
Zo dus je gaat alles zelf doen? Knap hoor. Ik ben helemaal niet zo handig haha. Weet je al wel wat je er van wilt gaan maken? Ja daar heb je gelijk in, op marktplaats kun je ook leuke kamertjes vinden voor niet al te duur. Ik heb een kamertje van Babydump gekocht Ambiente | Babykamers / Babykamer | Baby-Dump Die valt ook nog wel mee met de prijs en die past mooi bij de kleuren die ik heb. De muur achter het bedje is grijs en ik heb achter de commode een roze vlak gedaan. Zal wel ff een foto uploaden, maar is nog niet af he haha. Inmiddels hangt er ook een gordijn.
oh mooi kamertje... heb ook naar dat kamertje gekeken hahaha... en leuk met die roze details... ja woon al 11 jaar alleen dus dan wordt je wel makkelijker in dingen zelf doen hahaha... toen ik hier kwam wonen zelfs geleerd om laminaat te leggen hahaha... nooit verwacht dat te doen maar wel makkelijk... het behangen zal ik wel aan me moeder overlaten zij is daar gewoon erg goed in maar verder zal ik het meeste wel zelf gaan doen... moet kunnen toch... dat is het voordeel weer van nog amper een buik hebben hahaha... maar vind het kamertje van je prinsesje erg mooi...
oh ben er lekker bij zie ineens dat je vroeg of ik al een idee had van hoe het kamertje eruit gaat zien... ik denk combinatie van of wit lime groen of wit met fuchsia... dat laatste is misschien wel leuker omdat het natuurlijk wel een prinsesje is...
Dankje, ik ben er ook wel blij mee Ja precies, als je alleen woont dan moet je ook wel dan word je ook wel handig. Maar toch wel knap hoor. Zou ik wel snel gaan beginnen als ik jou was, voordat je buik opeens flink gaat groeien haha.
hahaha ja zeker... zodra ik de decoupeerzaag heb kan ik los... en het kon ook niet eerder... heb hoge bloeddruk door de zwangerschap dus medicijnen voor gekregen en daar kon ik absoluut niet tegen maar nu gelukkig andere en die zijn super... kan gelukkig weer redelijkerwijs alles...
zoo.. gevonden hahaha.. als het een jongen zou zijn geweest hier.. dan zou hij Finn Valentijn gaan heten.. de meisjesnaam stond ook al een hele tijd vast nog ff 11 weken wachten.. dan verklap ik m hier hahahaha
Ik had bij mijn dochtertje ook limegroen/mintgroen maar toen wist ik pas na 26 weken het geslacht. Nu had ik zoiets van ik wil nu wel graag wat met roze doen maar niet overdreven veel. Maar wel vervelend zeg dat je een hoge bloeddruk hebt door de zwangerschap, heb je ook veel last van hoofdpijn of niet?
hahaha welkom lely... oh dat is ook een leuke naam... hoor je ook niet vaak... ja met de meisjes verklappen we het allemaal nog niet geloof ik hahahaha...
@lelymupske Als we allemaal zijn bevallen zetten we de namen hier neer haha Jij bent dan waarschijnlijk de eerste, tenzij wij eerder zouden gaan bevallen natuurlijk.
ja ik was er vanuit gegaan dat ik een jongetje zou krijgen op de een of andere manier hahaha... maar nu ik met de 20 weken echo hoorde dat het echt een meisje is vind ik roze toch wel erg leuk... oh ik had nergens last van... liep gewoon bij de vk en die was op de controle ineens erg bezorgd dus naar ziekenhuis en daar kwam ik na een weekend bloedingen gehad te hebben (bleken na twee weken poliepen te zijn) maar ja daar zit je dan niet rustig dus toen ik eindelijk de controle kreeg was ik erg gespannen en voor de echo hebben ze toch mijn bloeddruk gecontroleerd... en die was natuurlijk te hoog... dat in combinatie met dat ik niet de dunste ben vonden ze genoeg reden om mij gelijk aan de medicijnen te zetten... maar sindsdien geen last meer van een te hoge bloeddruk en met de andere medicijnen moet ik eerlijk toegeven dat ik ze niet altijd even netjes nam hahaha maar goed het is wel nodig natuurlijk dus deze die goed bevallen neem ik netjes in zoals het hoort...
hahaha dan maar hopen dat we niet dezelfde namen in gedachten hebben hahaha maar dat zou wel heel erg toevallig zijn.... kans is gelukkig klein hahaha
Loop je nu dan bij de gyn of niet? Gelukkig maar dat deze pillen wel goed bevallen. Mijn bloeddruk is altijd wel goed tot nu toe. Gister was het 120/60. Jeetje jij ook bloedverlies gehad. Wat word je daar onzeker van he. Ik heb ook 4 weken lang om de paar dagen bloedverlies gehad. Er is alleen tot nu toe nog steeds geen oorzaak gevonden. Waarschijnlijk lag m'n placenta te laag maar ook dat weten ze niet zeker.
ja ik loop in het ziekenhuis al heb ik nog maar 1 keer de gyn gezien en verder alleen de gyn in opleiding en dan iedere keer een ander hahaha... oh de eerste keer was ik compleet in paniek en was ik ervan overtuigd dat het een MK zou zijn... had geen idee van poliepen... na twee weken af en toe bloeden hebben ze toen eindelijk gekeken en toen dus gehoord dat ik poliepen heb bij me BMM en dat die er misschien al wel jaren zitten... Nu heb ik nog regelmatig bloedverlies maar weet ik dat het daarvan komt... let natuurlijk wel altijd op of het meer is dan anders maar zolang het zo blijft is het goed en doen ze er ook niks aan... heb alleen wel kans dat het zo blijft na de bevalling en dan kunnen ze de poliepen weg halen als het blijft bloeden... maar wat vervelend dat ze je niet kunnen vertellen waar het door komt.. was het eenmalig of nog steeds af en toe?? lijkt me nog erger om het niet te weten... althans ik vond het verschrikkelijk die twee weken dat ik niet wist waarom het was...
Oke en ze kunnen de poliepen niet weghalen tijdens de zwangerschap? Heb je het nu nog vaak of valt het mee? en is het dan ook helderrood? Ik heb het van week 18 tot week 23 om de dag ongeveer gehad. Maar voelde wel de kleine goed bewegen dus dat was wel een geruststelling, en ik heb een angelsounds dus als ik me echt onzeker voel dan luister ik even. Nu is het een tijdje weg gebleven tot afgelopen zondag, was het weer wat oud bloedverlies. Maar dat kan zijn gekomen door de pretecho van vrijdagavond omdat ze toen had geprobeerd om de kleine te draaien. En het lees wel of ze was ingedaald zaterdag. Ik kon toen amper lopen, staan of zitten. Maar ik krijg vanavond een groeiecho dus dan kunnen ze gelijk even kijken of ze inderdaad al is ingedaald.
nee tijdens de zwangerschap willen ze het niet weghalen... weet eigenlijk niet waarom... en ja iedere week wel een paar dagen.. het is niet veel en ja altijd helder rood... en het klinkt belachelijk dat weet ik maar je raakt eraan gewend... oh dat was schrikken lijkt mij... en ze is lekker op tijd met indalen of is dat normaal al met 27 weken??? het is wel geruststellend als je de kleine meid voelt en af en toe kan luisteren... heb je niet de neiging om de hele dag te luisteren hahaha... lijkt me zo verleidelijk als je een angel sound hebt... ik voel haar echt duidelijk sinds ong een week en vind het echt geweldig...