Zit op 13 dpo. Temp. is gisteren iets gezakt maar vandaag weer hoog. Durf nog niet te testen maar doe wel, heel stom, al een paar dagen ovulatietesten. Gisteren een knaller en net weer, foto s na 10 min. Onderste is van vandaag de rest is van eisprong etc. Wat denken jullie kan dit pos. Zijn? Ben bang om te testen...
Een positieve ovulatietest betekent lang niet altijd dat er ook een zwangerschap is. De enige manier om het zeker te weten is een zwangerschapstest te doen.
Elke regel is 1 dag. De onderste is van vandaag en die daarboven van gisteren, die daarboven van eergisteren etc. Misschien zo testen als mijn vriend thuis is, anders morgenochtend..... Vind t doodeng!!
Bij mij was dit bij beide een positief teken en testte ik dezelfde dag heel licht positief met kruidvat 2 voor 5 testen! Hopelijk voor jou ook goed nieuws! Verder werd hij bij mij echt alleen zo als ik mijn ei kreeg
Ik was net zo 'dom' of ovulatietesten te blijven doen en ze liepen bij mij ook op. Hoor het veel vaker. Nu een dochter van bijna 2. Ik duim mee!
Heb net afgesproken met mijn vriend dat we tot morgen wachten, dan zit ik op 14 dpo, mijn nod. Het is zo raar, mijn verstand weet wel wat ik wel / niet moet doen maar gevoel is soms niet te onderdrukken... Dank voor jullie lieve reacties en toch fijn wat hoopvolle verhalen te horen. Ik hoop morgen een mooie foto te plaatsen
En de derde van boven is je eisprong? Bij mij zou dat nl niet positief zijn...is op de foto niet net zo donker als controlestreep...ik hoop ontzettend dat dat maar zo lijkt, en je idd zwanger blijkt te zijn
Ja derde van boven was rond eisprong, i.c.m. Daling in temperatuur en cervix slijm. De test van vandaag is nu hij is ingedroogd ook lichter geworden.
Hop testen jij! Hoge temperatuur, positieve ovulatietest rond nod. Hmm meestal is 1+1 nog steeds 2.....
Ben benieuwd wat je test .. Maar ik heb ook alrijd positiefe ovulatie testen en goede eisprong ma tog werd ik ongesteld k nu een dag voor me nod nog niks ben ook zo bang om weer teleurgesteld te worden