Ff vraagje, wie herkent dit? Ben nu zo 3,5 maand van tweeling zwanger en mijn handen trillen.. Niet hele dag door hoor, ene keer meerder keren per dag en dan paar dagen niks. Heb er niet veel hinder van hoor.. Maar vind zo appart.. Zijn voornamelijk mijb vingers.
Voel je, je dan ook slap? Of dat niet. Bij slapte zou het zeker een glucosedip kunnen zijn. Verder... misschien door dubbele hormonen ook dubbel zoveel weekmakende hormonen waardoor je spieren ook slapper worden en gaan trillen? Weet niet of trillen ook een symptoom van karpaal tunnelsyndroom is?
Kan inderdaad ook door hormoon disbalans komen... Iets met je schildklier, de extra hormonen ivm zwangerschap etc. Als je er last van hebt zou je even bloed kunnen laten prikken misschien?
Zijn het alleen je vingers? Niet bijv. Trillingen in je benen of voeten erbij? Dat kan namelijk ook nog wel eens duiden op vitamine b12 te kort.
Wat fijn de reacties... Heb het puur in mijn vinger.. Had 10 min daarvoor net halve stroopwafel op.. Dus tja wat het is?? Maar jullie hebben uiteraad geen glazen bol ( was wel handig geweest hihi ) Over 3 weken zal ik het eens vragen aan de arts. Voel me niet duizelig of raar dus heeft geen haast gelukkig
Ik zat te trillen toen ik ernstig ijzer tekort had. Maar daarbij was ik ook draaierig en sliep ik heel veel. Maar misschien wel de moeite om te vragen.
Vanwege tweelingzwangerschap slik ik al ijzertabletten.. Dit is uit voorzorg. Uiteraad ben ik moe maar niet dat ik denk ohhh kan niet meer. Maar we wachten af