hoe is jullie partner is zijn vaderrol ?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Magdalena6, 16 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    hmm zag helemaal niks wat over de papa gaat ..
    ben benieuwd wat jullie partner het doet sinds hij papa is geworden..

hier is paps natuurlijk super trots op onze kleine meid, esmee ! echt zijn allessie.. :D
    hij doet het super goed , soms heb ik wel es een moment van , besteed es wat meer aandacht aan haar maar sta er bij stil dat mannen toch anders omgaan met baby's/kinderen als mama's..
    denk ook , ze is op het moment 3 maand , ja en daar kun je nog niet veel mee , als ze straks wat ouder is , beginnen met kruipen/lopen dat paps er dan anders mee omgaat..
    ja sorry is een beetje moeilijk uit teleggen.. :oops:

maar wat zijn jullie ervaringen..?

XxX magdalena

2. ilja1975

ilja1975 Actief lid

31 okt 2008
    182
    0
    0
    Leuk onderwerp. Mijn vriend is echt super, maar moet je eerlijk bekennen dat hij steeds leuker wordt als vader; zeker namate ons mannetje ouder wordt (nu ruim 4 maanden waardoor steeds meer interactie). Hij is gewoon niet zo verzorgend (wel zorgzaam), en de eerste maanden is gewoon meer zorgen dan echt spelen. Nu vindt hij het steeds leuker worden en is ook om op te vreten met ons mannetje :).

3. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik heb hier echt een superpapa. Hij is dol op zijn kleine meid, en staat het liefst bij elk geluidje naast haar.
    'savonds als ze gaat slapen ligt ze meestal nog even 10minuutjes te mekkeren en daarna gaat ze slapen. Soms begint ze te huilen omdat haar speentje weg is, nou ik hoef nog niet eens te zeggen dat hij wel even mag kijken of hij staat al boven :)
    Luiers verschonen, flesjes geven, badderen of douchen niks is een probleem. Ook gaat hij er elke nacht uit als ze haar speen kwijt is, terwijl ik nog gewoon vrij ben. :D
    Hij heeft ook echt hele gesprekken met haar, "speelt" veel met haar en verteld haar de grootste onzinverhalen :)

4. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Hier ook een super papa! Hij doet alles met haar! Zo hoort het ook te zijn vind ik, we hebben beiden ervoor gekozen. Maar als ik sommige verhalen lees bof ik maar.

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Hier ook een heel leuke papa.
    Hoe gek ze op papa is, niet normaal!
    Papa is echt voor de lol, voor de gein, voor de pret. Ze schateren het uit samen.
    Met mij ook hoor, maar met haar vader is het heel anders.
    Het gevoel dat ik krijg als ik die 2 samen bezig zie, dat overtreft alles! Volgens mij is dat pure liefde *kwijl* haha!

6. Rups

Rups Actief lid

29 jun 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    Mijn vriend is ook een hele lieve papa, hij speelt heel veel met de kleine maar het verschonen van een luier heeft hij nog nooit gedaan bij hem! Ik zeg vaak kom op verschoon is een keer een luier want dat deed je wel bij Delano ( de oudste ) , maar hij zegt dat hij over zijn nek gaat als hij al een poepluier ruikt.
    Ach ja typisch mannen :D

7. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    sorry maar dat vind ik altijd zo'n dooddoener en een nogal zwak excuus. Jij vind poepluiers lekker ruiken? Mijn schoonmoeder roept ook altijd bij alles typisch mannen. Ik vind dat ze het maar moeten leren, kom op het is toch ook zijn kind.

Mijn vriend doet eigenlijk alles, ik word 's nacht wel eerder wakker maar als het zijn beurt is maak ik hem gewoon wakker.
    Mijn zoontje is dol op papa. Ze spelen samen, maar mijn vriend neemt ook veel verzorgende taken op zich.

8. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Mijn mannetje zorgde ook vanaf dag 1 al voor Sem en doet ALLES! Hij heeft zelf een vaste papa-dag in de week en Sem is gek op hem. Alles is papa en dat is zo mooi om te zien. 's Nachts gaat mijn mannetje er ook vaker uit dan ik, omdat ik niet zo snel wakker word. :oops:

9. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Hier ook een superpapa, hij doet alles met hem en dat gaat heel goed.

ik ben trots op hem! (ik had mijn twijfels tijdens mijn zwangerschap)

10. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Vind ik ook, je kindje is over de 3 maanden nog geen 1 luier verschoond? heel typisch, stel dat jij ook zou zeggen nou vind het ook maar goor ik doe het niet meer..... even een schopje onder de derierre hoor kom op meid

11. Dushi

Dushi Niet meer actief

Onze rots in de branding. 8)

Hij heeft afgelopen week over ons allebei gewaakt. Enne.... hij gaat al weken eruit om onze nachtbraker in slaap te krijgen. Heeft ook altijd flesjes gegeven e.d.

Dadelijk is hij ook nodig om haar in drie dagen weer door te laten slapen. Ik las in het boekje dat mama hier niet bij kan helpen.
    Wat lijkt het me heerlijk als dadelijk alles weer gewoon is....

Kan niet wachten.

:D

12. Marijke1982

Mijn vriend heeft straks ook zijn eigen papa dag :D, en hij staat er nu al om te springen.
    En ik word 'snachts ook bijna niet meer wakker van haar. In het begin wel hoor, dan had ik de babyfoon naast me staan en werd van elk zuchtje en kreuntje wakker. Babyfoon gebruiken we boven niet meer omdat we haar ook zonder dat ding goed horen, nou ja mijn vriend dan, ik niet.
    Ik zeg wel eens 'smorgens: zo ze heeft goed geslapen he vannacht, ze is maar 1 keer even wakker geweest, en dan blijkt dus dat ze gewoon al 4x wakker was geweest :)

En over die vader die nog geen luier heeft verschoont, echt belachelijk, dat hoort er toch ook gewoon bij. Ik heb met mijn dochter een afspraak dat ze alleen bij papa moet poepen ;) Soms houd ze zich hier niet aan en poept ze als ze bij mij zit, als ik haar dan herinner aan die afspraak ;) komt papa er al aan om haar te verschonen :) Hij vind het echt niet erg.

13. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Hier is manlief ook helemaal geweldig leuk!
    Ik lig helemaal in een deuk om die 2 af en toe.
    Vanochtend werd ik wakker en hij was er al uit met Demi en toen had ie babymuziek opgezet en stond ie te dansen met haar...en gek te doen...Demi bleef lachen echt geweldig :D
    Luiers heeft ie ook geen problemen mee...flesjes geven vind ie geweldig leuk...een geweldige papa :D

14. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Mijn schoonvader roept ook altijd vol trots dat hij zijn kinderen nooit verschoond heeft! En als hij nu eens even alleen op een kleinkind moet passen laat hij de poepbroek zitten of hij gaat naar de buren , en dat met het zelfde excuus als jou man. Mijn man stoort zich enorm daaraan, hij vind het geen leuk idee dat zijn vader nooit op die manier voor hem gezorgd heeft. Hij doet hier dus wel alles, soms wel eens met een mopper als het een heel vies klusje is, maar ja ik vind het ook niet altijd even prettig en mopper ook wel. Gelukkig doet erwin het uitzich zelf, maar als hij dat niet deed, dan nam ik daar echt geen genoegen mee, je hebt indd samen voor kinderen gekozen!

15. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    mijn vriend is heel gek op dice alleen kan hij weinig met hem doen
    flesjes geven kan hij wel maar zoals verschonen aankleden enz lukt hem niet

met youame is hij ook heel erggek stoeit met haar doet heel veel met der
    bij youame was dat ook de eerste 8 maand dat hij alleen flesjes kon geven bij der

maar hij is een super vader voor ze :)

16. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ooh zal er even bij zetten waarom hij dat niet kan strax denken jullie dat hij geen luiers wil verschonen enz ;)
    hij heeft namelijk een werk ongeval gehad

17. Marijke1982

Ja maar dat is een ander verhaal, wat niet kan, dat kan gewoon niet.

18. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    jeetje wat een reacties al zeg ! :D
    leuk dat jullie reageren..
    maar lees alleen maar leuke verhalen...
    toch veranderen de mannen , ze worden zo week.. 8) haha..

maar uh over die vader die geen luiers wil verschonen ......................... geef hem es een dikke schop onder zijn reet ....! :evil:

19. Irma1968

Irma1968 Actief lid

12 sep 2008
    145
    0
    0
    Hier ook een superpapa! heeft ook zijn eigen papadag :D
    Onze dochter is ook helemaal gek van papa ( ben soms wel eens jalours)
    poepbroeken, verschonen na het overgeven etc etc alles doet hij zonder problemen. Ik riep altijd..... jij kan ook verzorgen etc het enige verschil is dat je geen bv kan geven ... en dat klopt helemaal!

20. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Frank is een supervader. Is hartstikke lief voor Camila. Speelt veel met haar.
    Ik doe voornamelijk de verzorging (en spelen natuurlijk) en dat vind ik heerlijk.

Deel Deze Pagina