Ik zit nu twee weken na m'n terugplaatsing en heb sinds een paar dagen ontzettend last van symptomen die wijzen op een lage bloedsuikerspiegel. Ik voel me slap, dizzy en heb lichte hoofdpijn. Deze klachten heb ik wel vaker, maar dan zijn ze weg als ik iets heb gegeten en ik heb het nooit dagen achter elkaar. Na het avondeten gaat het iets beter. Met name in de ochtend (als ik dus nog niet zoveel heb gegeten) en eind vd middag (net voor etenstijd) is het 't ergste. Ik loop dan ook de hele dag te zoeken naar eten (en heb eigenlijk nergens echt zin in), maar wat ik ook eet...niks helpt. Zijn er dames die dit herkennen als zwangerschapssymptoom (heb ergens gelezen dat het er mee te maken kan hebben)? Bij m'n eerste zwangerschap was ik voordat ik testte ook een paar keer duizelig, maar toen bleef het bij af en toe een duizeling. Nu voel ik me al een paar dagen alsof ik net uit een attractie bij de Efteling ben gestapt. Ik hoop zo dat het een goed teken is, want dit is echt onze allerlaatste poging.
Ik heb ook last van duizeligheid. Maar niet in de extreme vorm die jijj beschrijft! Maar het kan wel een symptoom zijn! Spannend!
Ja, ik heb het bij mijn dochter ook gehad! Ongeveer een week na eisprong een keer dat ik op de fiets zat en het me echt flink duizelde. En later, met ongeveer 4.5 week, een keer dat we bij mijn ouders waren, ik wist net 1 dag ofzo dat ik zwanger was, en ik moest écht gaan zitten, anders was ik van mijn stokje gegaan. Overigens heb ik ook regelmatig een lichtere vorm van duizeligheid in de niet-zwanger rondes in de dagen voor NOD en de eerste dagen van de menstruatie, dus een garantie is het niet. Maar zulke flinke duizelingen kúnnen zeker een goed teken zijn! Ik hoop het voor je!
Wat spannend meid, ik hoop het zo voor jullie... Ik ga voor jullie duimen! Ik ben nu een stuk vaker duizelig, dus het kan wel. Dat het zeker een goed teken mag zijn.
ik had het de eerste weken ook tot 6 weken ong. alles was verder ok het kwam dus echt door de zwangerschap.. moest me soms ergens aan vastgrijpen anders had ik het gevoel onderuit te gaan zo erg duizelig was ik soms, hoofdpijn had ik gelukkig niet! ik duim voor je!
Klinkt aannemelijk! Dat zijn een van de weinig symptomen die ik bij mijn zwangerschappen heb, hoewel in lichtere mate. Succes, ik hoop het beste voor je....