Help! Wanneer is mijn NOD??

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Femmelie, Nov 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Femmelie

Femmelie Niet meer actief

Vast een hele stomme vraag... Maar ik ben even compleet in de war. Mijn laatste menstruatie startte op 1 nov, ik denk dat ik mijn eisprong heb gevoeld op 13 nov 's middags, dat kwam ook overeen met de ovulatietest die positief testte op die ochtend. Mijn cyclus is altijd 27 of 28 dagen, dus dan zou mijn NOD do of vr zijn.

Maar ik hoorde ook dat je NOD altijd 14 dagen na je eisprong is? Dan zou mijn NOD woensdag zijn.

Toch wel fijn om te weten of ik al een beetje hoopvol mag zijn als ik woensdag niet ongesteld ben geworden. :):)

2. Sinnie

Sinnie Niet meer actief

Ik denk dat je het beste van woensdag uit kunt gaan. Je cyclus is wel eens langer namelijk. Meestal zitten er wel echt 14 dagen tussen ovulatie en menstruatie heb ik gelezen!

3. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Ik zou van het langste uit gaan.
    Sowieso heb je volgens mij dus niet getempt? Dus is het heel goed mogelijk dat je juist het groeien van je eitje hebt gevoeld (klopt ook met ovu testen) en niet zo zeer het springen. Je eitje springt binnen 48 uur na je eerste positieve ovu test. Dus daar zit iets speling in.
    Dus hou het langste aan voor nu. Tenminste dat zou ik doen.

4. Femmelie

Femmelie Niet meer actief

Dank jullie wel voor de reacties!

Langer wachten heeft ook mijn voorkeur, niet omdat het zo leuk is ;) maar ik wil niet vals negatief testen. Ik heb inderdaad niet getemperatuurd. Wat je zegt zou ik goed kunnen, daar had ik nog niet aan gedacht, dat het niet het springen van het eitje was, maar het groeien. Ik vond de tijd tussen de positieve test en de sprong al zo kort. Goed punt, dank je, haha.
    Vanaf morgen is in ieder geval iedere dag zonder menstruatie er één. Vrijdagochtend ga ik dan wel een testje proberen, denk ik...

Share This Page