ik voel mij zo flauw vandaag trillerig ook. Dinsdag was mijn bloeddruk 100/55. ZOu het daarmee te maken hebben. Bah het zweet breekt me uit!
kan best met je lage bloeddruk te maken hebben, misschien even een soepje nemen, of wat dextro snoepjes.
hebben ze je suiker al eens geprikt? Daar kun je je ook heel beroerd van voelen. Mss je ha of vk eens bellen om dit te prikken. groetjes
ik vind dat je bloeddruk erg aan de lage kant is... Misschien dat je even wat zouts moet nemen, wat dropjes of een soepje, oid. in ieder geval waar wat zout in zit, vaak kan dit helpen bij een lage bloeddruk..
zal even soepje nemen, misschien helpt dat, anders bel ik de vk even. Mijn ijzer is wel nagekeken, was 6,9 ofzo. Verder hebben zeniks nagekeken.
Hallo babytje, ik denk idd dat je bloeddruk er mee te maken heeft ik heb ook een hele lage bloeddruk de laatste keer had ik 95/60 en ben al een keer flauw gevallen. Mijn hb is uitstekend en mijn vk zegt dat ze dat liever ziet dan veel te hoog. Heb je natuurlijk niet veel aan want je kan je er behoorlijk naar bij voelen en volgens mij is er weinig aan te doen ik eet wel veel zoute drop in de hoop dat het beter wordt.
ik heb soepje gehad met een broodje nu gat het wel weer een beetje! nog niet optimaal maar ja zal zo naar de winkel ook maar even wat meer dropjes halen extra zout, misschien helpt het!