Wie van jullie slaapt er ook zo slecht? Ik slaap snel in, maar wordt voor 1 uur de eerste keer wakker om te plassen. Vervolgens moet ik er nog minstens 3 keer uit. Op zich slaap ik snel in, maar ik merk dat ik echt uit een ritme ben als ik steeds wakker wordt. Als ik 's morgens wakker word voel ik me al tijden niet meer uitgeslapen en blijf de hele dag moe. Wie heeft daar ook last van? Wat doen jullie eraan? Groetjes, Mayke
Ik herken het helemaal! Slaap ook al een aantal weken heel slecht. Val meestal half 11, 11 uur in slaap en dan wordt ik rond 2 uur wakker omdat ik moet plassen en daarna kan ik niet meer slapen, hele onrustige benen ook.... Vervolgens val ik rond 5 uur weer in slaap en als de wekker om 7 uur gaat ben ik gebroken... Wat af en toe wel helpt bij mij is slapen met een voedingskussen, die leg je tussen je benen en die ondersteunt je buik ook iets, krijg het alleen wel erg warm met zo'n mega-kussen in bed... Hopelijk slaap je gauw weer lekker!
hai mayke hier wisselend, de ene nacht ben ik veel wakker, moet alleen maar plassen en de andere nacht ben ik zo knock-out dat ik de hele nacht slaap. ik ben slecht uitgeslapen op de dagen dat ik moet werken ( vroeg mijn bed uit) . als ik wat langer kan blijven liggen gaat het prima. Ik lig er wel elke avond om half 10 in. succes
Hier nog iemand, ik slaap zo ligt mijn vriend hoeft maar een keer flink te zuchten of hard te ademen dan lig ik wakker. Vannacht ook weer van twaalf tot 1 geslapen en daarna tot 3 uur wakker gelegen. En vanmorgen om 7 uur weer klaar wakker. pff erg vervelend. Nou heb ik het geluk dat ik hele lieve collega's heb, mocht vandaag naar huis en hoefde morgen ook niet te komen. Ik moest maar eens goed uitrusten! fijn toch heb het ook echt nodig. Groetjes
zo slaap ik nachten goed en hoef ik er maar 1x uit om te plassen en soms is het nachten slecht dan word ik om de haverklap wakker om te plassen. ik slaap sinds een week met me voedings kussen , slaapt zo ie zo al lekkerder omdat je je benen er omheen kan vouwen en het je buik ondersteunt, had steeds dat ik omrolde en dan half op me buik lag en dat vind beebje niet zo leuk. als ik heel slecht heb geslapen ga ik vaak smiddags nog ff een uurtje liggen , ff de schade in halen.
bij mij was het zelfs zo erg dat ik in 1 week maar 3 uurtjes heb geslapen je kan er weinig aan doen en het hoort er nou eenmaal bij denk ik :S
HIhi ik geef ook een handje slaap ook slecht veel wakker en paar keer naar toilet. En nu is Keanu ook wat ziek die is al 2 dgn 4 a 5 keer wakker.
hier hetzelfde probleem hoor! van dat plassen word ik helemaal gek maar ja het hoort er idd tocg wel een beetje bij. ik hoef gelukkig niet zo lang meer,maar ja niet dat de nachten zoveel rustiger zulleb gaan worden den ik
Ik lees dat ik dus niet alleen ben! Hopelijk is het maar een periode... Zou er zo graag iets aan doen, zodat ik overdag niet de hele tijd als een zombie rondloop. Vanavond naar het concert van de police, hopelijk kan ik mijn ogen open houden!
leuk concert van de police!mn vriend gaat morgen,ik had zelf graag mee gewild,maar ja dat doe ik nu maar even niet haha! veel suc6 met de nachten!
Ik heb er momenteel nog niet erg veel last van, word 1 keer per nacht wakker om te plassen. Behalve als ik erg veel last heb van mn bekken, dan ben ik wel een aantal keren wakker in een nacht.
Hier hetzelfde verhaal. Ik word ook gemiddeld zo'n drie a vier keer per nacht wakker. Het begint om een uur, vervolgens weer rond een uur of drie en dan een uur of vijf. Vind het best vervelend, maar ga daarentegen gewoon op tijd naar bed, zodat ik 's ochtends wel het gevoel heb dat ik uitgeslapen ben als ik vroeg op moet. Tja, tips heb ik eigenlijk niet. Sorry.
Allemaal herkenbaar hoor. Ik slaap ook slecht. Schijnt erbij te horen. Ik slaap heeel vast en droom veel. Als ik dan wakker wordt, en ik lig dan al een uurtje of wat op mijn zij, dan kan ik bijna vn de pijn/stijfte niet meer op mijn rug komen. Ook dan regelmatig harde buik. Erg vervelend. Ook het uit bed komen is lastig, vooral de eerste stapjes naar de wc. Ik lijk wel een oud omaatje! Ach, gelukkig krijg ik overdag ruimte genoeg om wat bij te rusten. Maar de nachten duren soms wel lang pff...
Ik moet er ook al maanden drie keer per nacht uit om te plassen. Gelukkig slaap ik altijd wel snel weer in, maar ik voel me zelden echt uitgerust 's morgens. Mijn enige tip: ondanks je vermoeide gevoel overdag toch even lekker een uurtje buiten actief zijn, lopen of fietsen ofzo. Ik merk dat ik daar dieper van slaap. En niet te veel drinken 's avonds. Maar om één of andere reden heb ik juist 's avonds laat altijd veel dorst... Als ik na acht uur niet teveel meer drink hoef ik er soms 'maar' twee keer uit om te plassen...
Heb het inderdaad ook geprobeerd met minder drinken, maar dat werkt ook niet echt. Dan moet ik er nog steeds net zo vaak uit. Plas dan weleens waar alleen maar van die mini plasjes maar moet toch mega vaak..grrrr
ik plaste in het begin ook mini plasjes maar ik ga nu goed recht opzitten dan plas ik veel meer (water vallen zijn dr niks bij)
Ik heb het zelf in periodes. Gebruik dan Dormeasan van A. Vogel. Ik weet niet of het om het idee gaat, maar bij mij werkt het echt. Ik val makkelijker in slaap en ik word niet meer vaak wakker. 100% homeopatisch, dus mag gewoon in de zwangerschap.
Ik slaap normaal altijd op mijn buik...nu word ik steeds wakker omdat ik mijn draai niet kan vinden...grrmmbbblll