Hi, Vorige week vrijdag een punctie gehad +25 follikels. Hiervan afgelopen woensdag een verse tp gehad. Nu ben ik vanaf gisteren enorm trillerig... ik voel me slap in mn benen en armen en het voelt echt super naar de hele dag. Krijg er kleffe handen en voeten door. Voel me verder helemaal prima, geen koorts, geen pijn meer in de buik en ook niet opgezet, bloeddruk is ook gewoon prima! Herkend iemand dit van na een verse terugplaatsing? Ik gebruik utro en neusspray ter ondersteuning maar volgens de arts is dit geen bijwerking daarvan. Uiteraard daar al naar gebeld. Vind het een beetje een naar en eng gevoel en daar word ik weer gestresst van.
Heb je misschien een laag ijzerniveau? Daar kan je ook zweethanden/voeten van krijgen. Misschien ben je intern wat bloed verloren?
Dit wil ik idd even gaan checken. Lijken de symptomen idd op. Heb nu wel voor de zekerheid een ijzersupplement.
Heb je niet last van overstimulatie, zoveel follikels en dan een verse tp dan is die kans echt heel groot.
Nee is helemaal uitgesloten. Ook helemaal nergens last van wat dat betreft gelukkig. En nette bloeddruk ook en 0 pijn meer. Ik denk zelf b12 of ijzertekort. Ga even bloedprikken deze week om dat te checken.
Nee laatste onderzoek is van maart. Dus dacht ik idd ook al aan. Heb nu via de huisarts formulier om alles ff te checken!