net zwanger maar geen pijntjes

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door wondertje2016, 2 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wondertje2016

wondertje2016 Nieuw lid

2 jun 2015
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoop dat iemand mij hier wat gerust kan gaan stellen
    ik ben vandaag 5weken en 2 dagen zwanger
    maar voel echt bijna niks kwa pijntjes zo als word beschreven
    heb net voor dat ik wist dat ik zwanger was wel wat op gezette borsten gehad en wat zurende rugpijn maar dit is zins vanmorgen weg wel een beetje miselijk en zo maar verder niets heb wel 3 x wat bloedverlies gehad het weekend maar dat was alleen als ik afveegde
    wie heeft dit ook zo gehad bijna geen kwaaltjes of begind dit veel later al vast bedankt

2. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Ja hoor, hier ook eigenlijk geen kwaaltjes gehad. Pas na een weekje of 6 moest ik 's ochtends goed eten anders werd ik misselijk en werd ik moe. Nooit hoeven te spugen of last van mijn borsten was pas later.

3. Itisuptome

Itisuptome Actief lid

12 dec 2014
    304
    0
    0
    Prijs je gelukkig! Dit hebben niet veel zwangere broedkipjes ;) Ik hoop voor je dat het zo blijft. Kwaaltjes horen niet per sé bij een zwangerschap.

4. Itisuptome

Itisuptome Actief lid

12 dec 2014
    304
    0
    0
    En zie een topic hier vlak onder ;)

5. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Ik heb hetzelfde. Ben 4.5 weken. Maar bij mijn vorige zwangerschappen begonnen de meeste kwaaltjes pas bij 6 weken idd.
    En de tweede zs had ik hele gevoelig boobs en de andere keren niet.
    Dus er is niks over te zeggen...
    En er zijn ook meiden die erg misselijk zijn maar toch een miskraam krijgen.

Maar het maakt onzeker he. Heb ik ook hoor!

Echo afwachten. Wanneer mag je?

6. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ik had 10,11,12 dpo veel buikkrampjes en nu 13 dpo de hele dag nikss noppesnada... Dat maakt onzeker ja.. Maarr... Het schijnt er ook wel bij te horen;)!

7. LMI

LMI Bekend lid

21 jan 2014
    655
    54
    28
    Vrouw
    Ik heb ook weinig klachten. Had ik in mijn eerste zwangerschap ook niet, daar begonnen ze bij een week of 7.
    Dus ik heb goede hoop dat dat deze keer weer de reden is, dat ik zo weinig voel.

Deel Deze Pagina