Ik ben inmiddels 4 keer zwanger geweest wat mij nu twee mooie kindjes heeft gegeven die rond mogen lopen op deze aarde. Ik wil heel graag voor een derde gaan die hun mag vergezellen alleen heb ik veel angst dat mijn zwangerschap zo gaat zoals de vorige. Ik was eigenlijk 9 maanden zo misselijk, zo moe, zo futloos dat ik nauwelijks iets kon. Het volledige gezinsleven draaide mijn man eigenlijk in zijn avonduren. Ik zie hier zo verschrikkelijk tegenop. Zijn er dingen die ik vooraf kan doen of regelen ? Is het zo dat het zo kan zijn dat ik nu nergens last van heb evt ? en is er wat tegen te doen ? Mijn conditie is nu buitengewoon goed, ik sport en ik voel me ook fit.
hoi mamafleur, Poeh dat is niet niets! En ik kan me heel goed voorstellen dat je er daarom ook tegen op ziet. Bespreek dit wel met je partner! en met je familie zodat zij eventueel je twee kids kunnen opvangen. Het hoeft deze zwangerschap niet zo te zijn maar na twee keer wel, denk ik dat je je er op moet voorbereiden dat het deze keer ook zal zijn. Eventueel zou je vit B6 kunnen gaan slikken en floradix. Zet 'm op wijffie, vind het heel dapper van je! Imke
is daty verstandig vooraf te gaan slikken of alleen tijdens de zwangerschap. Zal ook wle weer aan de nodige meidijcijnen moeten maar had de hoop dat er iets nieuws en beters ondertussen was wat zou helpen. Mijn partner ziet er tegenop maar gaat het niet uit de weg. We hebben eigenlijk hoop dat we tzt wat hulp van bv thuiszorg kunnen krijgen maar dat zal dan wel op die korte termijn enzo niet kunnen, weet niet hoe dat geregeld is
hoihoi, Je zou er al mee kunnen beginnen dan heb je al een mooi voorraadje opgebouwd. OVer thuiszorg zou je eens kunnen informeren,ik heb eerlijk gezegd geen idee of er iets kan worden geregeld in de zwangerschap weet wel dat het daarna kan. Nee er is nog niets uitgevonden helaas. De volgende middelen ken je waarschijnlijk: emesfane en primperan voor de misselijkheid. Imke
ik denk dat ik dat floradix dan maar eens ga kopen, kan in iedergeval geen kwaad, goede vitamine gebuik ik al. Ik heb tijdens de zwangerschap emeafaene gebruikt. Is dat andere net zo iets of werkt het net anders ? Ik vond dat emeafeane wel iets werkte maar eigenlijk nog niet afdoende jammer genoeg