pfffffffffffff zo die steken doen echt zeer heb me broek al open staan hihihi heb ook zo'n opgeblazen gevoel. sorry maar moet het effe van me af schrijven. jij ben mijn zonnebok.. xxxxxxx
hihihi nou... ik slaap hier bijna. Moet een verslag uitwerken... maar t schiet voor geen meter op! Pffff.... Wil met mijn mannetje een filmpie kijken op de bank! Tis ook zo'n drukke week! xxxxxxxx
Ik weet nog niet of ik me om 5uur op laat halen door mijn mannetje of om 4uur naar huis ga met de bus en dan vast wat ga opruimen enz.... T regent wel, maar mijn fiets staan al bijna een week bij de bushalte... :-S drama drama drama
tja fietsen in de regen is nou ook niet alles .... voo mij nog iets minder dan een uurtje ant we hebben een weekend borrel op me werk straks nou meis prettig weekend alvast spreek je volgende week xxxxxxxxxx
Lekker hoor! Nou ik blij tot 5uur en dan komt m'n mannetje me halen. hihihi Lief hea?!? Veel plezier bij de borrel! Tot maandag! Heel erg fijn weekend Liefs Debby
Goedemorgen Minny! Hoe was je weekend? Bij mij best druk... Zaterdag examen gehad en zondag de verjaardag van een oud-tante van Daan... Het was erg gezellig! en tussen door ben ik nog ff bij mijn moeder geweest omdat ze net terug waren gekomen van vakantie. Nu weer aan t werk... heb helemaal geen zin... maar ja, centjes verdienen hoort erbij. Liefs Debby
goedemiddag deb, ik heb zeker een goed weekend gehad lekker veel gel uitgegeven afgelopen zondag op de beurs.. en een zaterdag da kamertje leeg gehaald, dus van de week begint me ventje met de vloer en behangen. maar dus je hebt het naar je zin gehad op die verjaardag? zo ik heb ook echt geen zin meer............ de dag gaat zo langzaam hihi xxxxxxxxxxxx
Ohhh wat leuk joh! Hoe ga je dat kamertje inrichten? Wat komt er op de muren en wat op de vloer? Gelukkig heb ik het indd leuk gehad op die verjaardag! Anders was het een lange zit geweest. Van 14.30- 22.30 hihihi... tussendoor nog een uurtje bij m'n mams geweest. Deze week als het goed is m'n ei... ben erg benieuwd of ik hem ga vinden. Voel nog niets, ook geen slijm te bekennen... gister ovu test... een heel mini mini streepje. Een nieuwe dag met nieuwe kansen! Want mijn werk is op dit moment echt niet leuk. Echt niet uit te houden.... Liefs Debby
hey meis, sorry van mijn late reactie maar zat effe een paar dagen op een pc op me werk en daar zat geen internet op hoe ist verder? vandaag je eisprong zie ik... en voel je al wat? nog een paar uurtjes dan weekend xxxxxxxx
Hey Minny, Vandaag zou m'n ei moeten zijn indd... maar raad eens wat...! Bloedverlies en niet zo'n beetje ook! Ik denk dus dat ik dit maar als eerste ongi na het verwijderen van mijn spiraaltje moet gaan rekenen. Dus maybe is vandaag dag 1 van m'n cyclus... Wel toevallig, dat eigenlijk vandaag m'n ei zou zijn word ik ongi. Vanmorgen was t heel licht toen dacht ik dat het bij m'n ei kon horen, je kan namelijk wel bloedverlies hebben bij de eisprong... maar t wordt nu echt donker rood. Dus... rode duivels zijn gekomen denk ik :S Nou jah... t geeft ook niet! Nu weet ik tenminste waar ik aan toe ben. hihihihi Hoe gaat t met jou? nog leuke plannen? Hoe staat het met je kamertje en je opleiding? Heerlijk idee hea?!? bijna weekend! Helaas kan ik niet ff lekker uitslapen. Morgen ochtend in IJsselstein naar de kapper en dan naar mijn zus haar kamertje kijken. En zondag geeft mijn opa zijn 85jarig verjaardagsfeest, dus moet ik ff m'n moeder helpen. De visite komt al om 12.00uur dus om 10.00 moeten we dan zeker in IJsselstein zijn. Erg handig als je niet bij je ouder sin de buurt woont... Grrr :S Liefs Debby
hey meis, dat meen je niet.... miss maar beter ja dat je ongesteld ben geworden net wat je zegt dan weet je in ieder geval waar je aan toe ben. ik denk wel dat het je ongesteldheid is, als het van je eisprong zou zijn dan zou het echt minimaal moeten zijn met me opleiding gaat het goed morge weer naar school hihi voel me net zo'n puber. me kamertje is helemaal leeg nu ,dus begin volgende week gaan we beginnen met opknappen. dan heb je het druk dit weekend... wij hebben niet echt veel plannen een zaterdag naar school dan en s'avonds gaan we kijken bij vrienden van ons want die krijgen de eerste dansles.. ik hoop dat ik me vent er ook mee naar toe kijg, ik denk het niet... ben benieuwd verder lekker luieren. ik ga over een half uur naar huis WEEKEND! hihi dus veel plezier bij je zus en bij de verjaardag van je opa... ik ga proberen om een maandag weer achter mijn eigen pc te zitten maar ik denk dat dat er niet in ga zitten, een dinsdag zoiezo.. dus spreek je volgende week groetjes xxxxxx
Heej Minnie, De week is weer begonnen! Jeeejjjj Whahahaha Afgelopen weekend beide dagen om 7.00uur uit m'n nestje! Echt verschrikkelijk! Lijkt me best leuk om nagelstyliste te zijn, lekker thuis werken, goed te combineren... maar ik geloof niet dat het in me zit. Ik bijt nagels Probeer het niet te doen maar het gaat vanzelf. Ik heb 4 maanden gelnagels gehad, maar ik vind het toch wel prijzig. Mijn nagels groeien als kool dus moet ze vrij snel laten opvullen. Ik zou ook best wel op dansles willen en ik denk dat mijn mannetje het ook best wel leuk zou vinden. Hij is alleen een kop kleiner dus ben bang dat we steeds met een andere partner moeten dansen en dat willen we niet. Ik ga eerdaags maar weer eens paardrijden, heb in het voorjaar nieuwe spullen gekocht en sindsdien nog maar 1x gereden. Morgenmiddag komt mijn mannetje me om 12.00uur ophalen op m'n werk, gaan we eerst naar huis lekker samen lunchen (bakt Daan een eitje) en dan ga ik met hem mee naar een truckersdag. Hij wilt vrachtwagenchauffeur worden. Maar nu is hij gisteren een beetje van de wijs gebracht door zijn tante die hem vertelde dat het absoluut niets voor hem zou zijn... :S okeeeeeeeeeee... Leuk dat wij het ook weten. M'n ongie is alweer verdwenen, nu wachten op mijn ei! Kijken of ik hem kan vinden. Ik blijf het vreemd vinden dat ik die bloeding kreeg op de dag dat ik dacht mijn ei te hebben. Hele fijne week! Liefs Debby
hey hey meis, de week is weer begonnen ja.... voor jou nog maar tien minuten, veel plezier op truckersdag! als jou ventje dat toch leuk vind dan moet tie dat gewoon lekker doen ja toch? er is geen speciaal type voor vrachtwagenchaffaur, ik heb een tijdje op een transport bedrijf gewerkt nou je wil niet weten wat voor een mensen dat er vrachtwagenchaffaur zijn. ook mensen waar je het niet van zou verwachten. nagelbijter hihi die heb ik het liefst daarom ben ik er ook mee begonnen omdat het gewoon goed te kombineren is met eventueel straks een kleine, this wel lastig hoor want je moet wel kreatief zijn.... maar komt goed! da zou ik dan ook niet als je dan op dansles zou gaan dat je dan met een andere partner moet dansen dan is da echt niet leuk maar zoiets ken je toch aangeven? Paardrijden wil ik ook weer gaan doen maar ik wil eigenlijk niet meer op een manage. heb altijd paarden gereden voor mensen die weinig tijd hadden voor een eigen paard. De laatste was echt helemaal mijn ding maar ja kreeg op een gegegeven moment ruzie met de bazin omdat zij van mijn verwachte dat als zei op stal kwam dat haar paard gezadelt, gepoestst klaar stond en dat zei verder niks hoefd te doen dan alleen rijden 1 / 2 keer in de week. zo ik was kwaad dat wil je niet weten... heb echt alles gedaan voor dat beest en dan word je gewoon behandelt als een slavin. dit is een beetje kort uitgelegd hihi ik mis het wel hoor ben benieuwd wanneer je ei is spannend! hihi een maandag moet ik naar het ziekenhuis omdat ze dan gaan kijken naar mijn temperatuur kaartje, want hij is echt heel onregelmatig ben echt benieuwd wat ze zeggen en wanneer ik eventueel zou kunnen testen ik denk zelf dat ik volgende week wel zou kunnen testen. gedult is een schone zaak..... groetjes
Dat is het zeker... Ik heb ook geen zin meer om in een manege te rijden... Nooit een verzorgpaard gehad ofzo, maar gewoon op een manege gereden. Het lijkt een soort therapie voor mij, die paarden maken me zo rustig en ontspannen. hihihi M'n mannetje is er helaas nog niet... maar ga wel vast een beetje opruimen. Ik schrijf later vandaag of morgen nof wel ff wat. Liefs
Hey Minny! Hoe gaat t met je? Hier alles goed! Ik hoop volgende week vruchtbaar slijm te spotten en het einde van de week m'n ei te hebben. hihihi spannend spannend. Ik ben wel erg vermoeid, zelfs geen zin om te sexe... hopelijk komt daar snel weer verandering in. hihihi Hoe staat je kamertje erbij? Liefs Debby