trilplaat

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door minny1985, 4 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    thnx, jij succes met zwanger worden.

2. minny1985

minny1985 Actief lid

25 jan 2008
    260
    0
    0
    ik ken je er niet bij helpen meis, misschien iemand anders? ik ben ook wel benieuwd naar de antwoorden?

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik heb ergens gelezen dat je je buikspieren niet mag trainen tijdens de zwangerschap.

Liefs Debby

4. minny1985

minny1985 Actief lid

25 jan 2008
    260
    0
    0
    tijdens de zwangerschap? of mag daar voor ook niet?

xxx

5. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    dat is pas vanaf een week of 14 dacht ik. Je mag geen rechte buikspieren doen omdat je die dan korter maak. Die spieren moeten kunnen uitrekken als je buik groter wordt.

Schuine buikspieren mag je wel doen.

6. minny1985

minny1985 Actief lid

25 jan 2008
    260
    0
    0
    zo zie wel er valt altijd nog wat te leren hihi

xxxx

7. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    veel lezen doet wonderen ;)

8. thasista

thasista Actief lid

3 sep 2008
    268
    0
    0
    nijmegen
    oh heb wat op internet gesnuffeld
    bewegen en fitness (niet superfanatiek) is erg goed! vooral omdat een :baby: skattie op de wereld zetten enorm wat kracht kost (ja vrouwen doen weer echt het zware werk! ;) )
    je bekken trainen en je kuiten bijv is erg goed
    buikspieroefeningen mag wel, alleen na 4 maanden niet meer de rechte buikspieren, lees dit:
    Buikspieroefeningen
    In de eerste paar maanden kun je nog gewoon buikspieren blijven doen. Rond de 4e maand krijgen vrouwen al wat meer last van hun buik (deze gaat soms al wat meer in de weg zitten). Lichtere oefeningen is het devies en beperk je tot de schuine buikspieroefeningen. Pas aan het einde van de zwangerschap moet je de oefeningen echt gaan afbouwen; de baby zal in de weg zitten en de buikspieren kunnen het beste zo ontspannen mogelijk zijn.

kusss sabke

9. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    hihi dan zat ik toch goed in de richting met 14 weken.

10. thasista

thasista Actief lid

3 sep 2008
    268
    0
    0
    nijmegen
    jeps sniffie!
    echt fijn dat zoveel mensen meedenken! ben echt enorm blij dat deze site bestaat!
    informatief en gezellig!that's tha spirit! ;)
    kussie

11. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    idd thasista, je komt hier zo veel te weten. En het is ook nog gezellig.

12. minny1985

minny1985 Actief lid

25 jan 2008
    260
    0
    0
    das echt 1 ding wat zeker is... deze site heeft me echt al veel informatie gegeven. en je ken het gewoon altijd vragen als je ergens mee zit niemand die er raar van op kijkt ja toch?

ik ga vnv lekker sporten op de loopband....
    niet meer trillen dat risico wil ik echt niet lopen dat er wat fout gaat.

xxxx

13. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    de loopband is ook goed voor je. Zelf ga ik morgenochtend weer 2 uur sporten, steps en aerobics. Ik sport gemiddeld 4 per week.

Vaak worden hier dingen verteld die een man of vriend nog niet eens weten. Zoals positieve testen. Dat was bij mij nl. het geval.

14. thasista

thasista Actief lid

3 sep 2008
    268
    0
    0
    nijmegen
    ja meiden ben blij dat we in dit tijdperk leven, dit maakt de onzekere dingen omtrent zwanger zijn een stuk fijner...je kan echt alles vragen! supa!

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

hihihi... :)

Nou mooi, eigenlijk moet ik ook weer ff mijn buikspieren trainen. Maarjah... 's avonds heb ik meestal geen zin meer... :oops: vind t veel lekkerder om met mijn mannetje op t bankie te hangen. :oops:

16. thasista

thasista Actief lid

3 sep 2008
    268
    0
    0
    nijmegen
    ja ik was al bang dat het sporten pas na de zwangerschap weer zou kunnen, maar idd zwemmen en lopen en zo kan altijd en als de kleine er is lekker met de kinderwagen naar buiten! kan nie wachte!
    en zo kun je toch een beetje in shape blijven, passen de broeken en truitjes iig na de bevalling weer snel hihi x

17. thasista

thasista Actief lid

3 sep 2008
    268
    0
    0
    nijmegen
    ja dat heeft wel zijn voordelen, lekker ontspannen met manlief saampjes op de bank!
    . en als je zwanger bent dient je kerel lekker alles te sjouwen en zo hehe (doet ie nu ook wel veel hoor)
    ik heb al afgesproken als ik een hongerkick krijg of zo dat ie zelfs snachts voor me eten gaat maken of halen hihien mn opgezwollen enkels masseren :)

18. minny1985

minny1985 Actief lid

25 jan 2008
    260
    0
    0
    :oops: denk dat iedereen liever op de bank zit met zijn manneke... ikke ook namelijk,
    ik neem hem gewoon mee met sporten.

wandelen met de kinderwagen thasista da klinkt leuk, we moeten gedult hebben.
    af en toe best moeilijk gedult hebben.

xxxx

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

hihihi :)
    Jij hebt al goede deals gesloten zeg!
    Ik ben juist een beetje bang dat mijn mannetje te beschermend gaat worden... pfff daar zie ik best wel tegen op. Maar tis ook wel heel lief hoor! Ik ben nog al eigenwijs, in dingen sjouwen enz. Dan denk ik ik laat me toch niet kennen! hihihi :)
    Maar als ik zwanger ben zal ik er toch echt aan moeten geloven. Niet meer alles zelf willen doen.

Liefs

20. minny1985

minny1985 Actief lid

25 jan 2008
    260
    0
    0
    aah het is zonde die mannen zien toch wat af met vrouwe he hihi die van mij zou dat ook doen hoor.

ik ben zo benieuwd hoe die zou reageren als ik blijk zwanger te zijn... doen jullie samen testen trouwens?

xxx

Deel Deze Pagina