gisteren zijn mijn vriend en ik naar babywinkels geweest. Beetje rond neuzen naar kinderwagens en babykamers. En dan loop je ook langs de kleertjes, zoooooo lief. Ze hadden ook een jasje met een capuchon met berenoortjes. DIE WIL IK HEBBEN.
hehe maar we wijken af van het onderwerp trilplaat .. trouwens hebben jullie ook vreetkicks (ben sindskort enorm verslaafd aan andijvie met spekjes,,, vooral rond 15 uur),heb nu eten opstaan...gister halve pan op.. dus strakkies weer ff sporten..lopen...en buikspierapparaat nu t nog kan cya later xxx
ik vind nu echt alles al leuk... laat staan als ik straks zwanger ben. het lijk me gewelig dat als je thuis kom en je vent en je kleine samen op de bank liggen te slapen... de kleine op zijn borst daar ga ik maar weer eens over dromen vnv denk hihi
ja meiden, zolang we kunnen dromen, kunnen we ze verwezenlijken(wijze woorden...?!) maarre..het fijnste is dat we allemaal kids willen en de koters welkom zijn!
hahah ja we wijken af... toen ik net gestopt was met de pil had ik dat ook, nu niet meer eigenlijk. af en toe zin in chocola maar ja dat is altijd al geweest hihi
he skatties, ik ga..we spreken elkaar vast nog wel!succes met alles en tot snel! erg leuk jullie gesproken te hebben, knuffel!
Dat lijkt me ook super lief! Wij hebben al een kinderwagen staan, we konden hem overnemen voor niet zoveel centjes, dus dat hebben we maar gelijk gedaan. hihihi Liefs
is goed meis, jij ook veel succes en dat je maar snel een positieve test in je handen mag hebben. we duimen voor je xxx
het liefst zou ik die dngen ook al willen kopen maar me ventje is zo verstandig om te zeggen van schat dan doen we als we zwanger zijn....
mijn vriend heeft vandaag al een box gescoord. Hij was even naar zijn werk (we hebben nl vakantie) en toen heeft hij aan zijn baas verteld dat we zwanger zijn. Die zei gelijk dat hij nog wel een box heeft.
leuke baas.... alles schilt natuurlijk wat je zelf niet hoefd te kopen zo'n kleine kost al genoeg ja toch?
Hij werkt in een bedrijf dat van een vader en 2 zoons is (automaterialenzaak) Die zoons zijn nu eigenlijk de baas maar de vader houd nog wel toezicht en regelt ook dingen. We hebben sinds kort een vijver in de tuin met koikarpers en steuren. De steuren (4) de pomp en het filter heeft hij van zijn baas gehad (de vader). De box krijgen we dan van een zoon. Hij heeft zeker een gulle baas.
das toch geweldig als je zo met je baas overweg ken... mijn bazin leeft wel met mij mee gelukkig die weet sinds twee weken nu ook dat wij bezig zijn met kinderen en die doet gelukkig ook niet moeilijk, want ik moet toch elke keer naar het ziekenhuis enzo.....
mijn teamleidster is ook heel schappelijk gelukkig. Ik vroeg voor dat ik zwanger was (ze weten het nog niet op mijn werk) of ik vaste nachten kon doen in combinatie met 16 uur werken. En dat kan. Ik ga dus 2 nachten per week werken. Als dit niet zou kunnen was ik ook op zoek gegaan naar ander werk. Ik wil nl. 2 hele dagen werken en niet 5 x een halve dag ofzo.