trilplaat

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by minny1985, Sep 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Bijna precies... hihihi :) ongeveer! hihihi Ja, ik ben ook best jong... maar mijn vriend en ik hebben het redelijk goed voor elkaar. Het liefst willen we nog een groter huis... maar dat komt wel. de eerste 3 levensjaren van het kindje kunnen we vooruit!

Nou de frequentie van de powerplate is veel hoger hoor dan van een hobbelige weg in België!

Ik zou bijna mijn ex willen opbellen om het te vragen. Hij is fitnessinstructeur! maar heeft daarna een relatie met mijn zus gehad. Dus ik heb liever geen contact meer met hem. :oops:

Dus je hebt jezelf goed afgemat gisteravond.

Nou ik ook een soort van. Toen mijn ventje en ik aan t vrijen waren gisteravond. Had ik me toch een pijn in mijn zij en onderbuik! Echt niet normaal! Heb ik nog nooit eerder gehad. Pfff...

Liefs

2. minny1985

minny1985 Actief lid

Jan 25, 2008
    260
    0
    0
    ik ben niet afgemat :( meestal heeft tie altijd zin om te vrijen maar gister was tie moe...gewoon lekker liggen kroelen gelukkig dat ik nog geen eisprong heb ik hoop dit weekend :D

nee doe die dan maar niet bellen, ach vind het niet erg om te lopen of te fietsen als je maar iets doet toch?

Zo denken wij er ook over, we hebben het samen heel erg goed maar zo'n kleine zou het helemaal af maken zeg maar.

das minder als je zo veel pijn hebt onder het vrijen
    het enige wat ik wel eens heb is dat het dan van binnen zeer doet, das ook nooit fijn

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Raar hea?!? misschien was ik te gespannen ofzo. Ik zal het daar wel op houden. hihihi :oops:

Lekker kroelen kan juist ook heel fijn zijn...

Een kleine bezegelt de liefde voor elkaar.

Liefs

4. minny1985

minny1985 Actief lid

Jan 25, 2008
    260
    0
    0
    dat zou kunnen ja dat je iets te gespannen was,

ik lees net je topic over dat tie wil wachten...
    das minder meid...

xxxx

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Dat was een tijdje geleden... inmiddels wilt hij wel en zitten we in de eerste ronde... Het is nu wachten op m'n ei! hihihi

Dat gespannen kan wel kloppen. Ik ben nu op mijn werk en moest net even naar het toilet, barst ik ineens in tranen uit. NOU JAH! waar dat nou weer vandaan komt!

Liefs

6. minny1985

minny1985 Actief lid

Jan 25, 2008
    260
    0
    0
    ach meid.... dat heeft iedereen wel eens,
    misschien iets te veel mee bezig of is er iets in je
    omgeving wat voor spanning zorgt

oo oke gelukkig maar dat hij toch wil..
    we zitten alletwee te wachten op ons ei :D
    grappig, doe tempen of iets?

xxx

7. minny1985

minny1985 Actief lid

Jan 25, 2008
    260
    0
    0
    ik ben ook op me werk...:D

ik ga effe eten ben over een half uur weer terug

xxx

8. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik heb ovu testen liggen... ik denk dat ik op dag 12 ga beginnen met testen. hihihi

Ik denk indd ook dat ik een beetje te veel met t zwanger worden bezig ben en dat terwijl we pas in de eerste ronde zitten :S hihihi :oops:

Liefs Debby

Eet smakelijk

9. minny1985

minny1985 Actief lid

Jan 25, 2008
    260
    0
    0
    dank je daar ben ik weer:D

ik had dat ook de eerste paar maanden was ik er echt heel erg mee bezig, nu ben ik er nog wel mee bezig maar minder gestrest zeg maar.
    zoiets heeft tijd nodig... ik hoop niet dat het bij jullie lang duurt natuurlijk je snapt me wel toch?

ik doe tempen voor de eerste maand dus ben benieuwd of de clomid aanslaat spannend!

xxxxxxx

10. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik denk ook wel dat de stress af zal nemen. hihihi en ik begrijp je wel hoor.

Ik snap die temperatuurkaartjes niet zo goed... :S

Hoop voor je dat de Clomid aan slaat!

Net kwam er ff een collegaatje bij me zitten, haar broodje eten. Ff lekker gekletst. Over m'n zus en m'n mannetje z'n moeder...

M'n zus heeft namelijk afgelopen weekend in haar armen lopen snijden.
    en m'n mannetje z'n moeder helpt mijn mannetje steeds op de kant en daardoor mij. T maakt me een beetje boos dat ze haar stress op hem over brengt.

Liefs

11. minny1985

minny1985 Actief lid

Jan 25, 2008
    260
    0
    0
    hey meis, snap ik dat je daar boos over wor...

ik hoop het ook dat het aanslaat, die temperatuurkaartjes die ze hier allemaal laten zien die snap ik ook niet zo goed.
    Ik heb de mijne van het ziekenhuis gekregen en die is echt heel simpel , stippen zetten bij elke dag wat je temperatuur is en meer niet.

tot hoe laat moet je werken vandaag ikke tot vijf
    pff de tijd schiet niet echt op vandaag..

xxxxx

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik moet ook tot 5... maar misschien ga ik een uurtje eerder weg. Wil ff lekker in de armen van m'n mannetje liggen. hihiihi en mijn baas gaat ook meestal wat eerder op vrijdag.

Hier gaat de tijd ook echt te langzaam. Weet niet waar ik het werk moet zoeken.

Mijn mannetje belde net en zij ook al je bent ook zo gefocused op t zwanger worden, het komt nu toch wel vanzelf. Je helpt t niet door er alleen maar mee bezig te zijn. hihihi De lieverd!

Over die temperatuurkaartjes: en je temp gaat om hoog wanneer je je ei hebt ofzo?

Liefs

13. minny1985

minny1985 Actief lid

Jan 25, 2008
    260
    0
    0
    ja klopt... bij mij is tie nog niet gestegen hij gaat alleen maar omlaag hihi heb ik weer.

lekker iets eerder weg! wij hebben soms een weekend borrel ook wel leuk gewoon lekker een uur met zijn allen klesten. alleen die borrel zit er niet meer in voor mij, ik drink namelijk niet meer.

altijd lief he als ze effe bellen, die van mij is me smsen over dat we vnv eens goed van bil gaan hihi
    die verslaafde hahah

xxxxxxxxxxxx

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

hihihi... dat zou ook echt iets voor mij zijn. Potverdorie! hihihi :) Gewoon blijven tempen, hij gaat vanzelf een keer omhoog! hihihi

Hier worden de borrels maar sporadisch en op de meest vreemde dagen gehouden, op een dinsdag bijv.... hihihi

Dat zijn wel de leukste smsjes, daar krijg je zo'n big smile van op je gezicht hea?!? Heb ik wel altijd...

Kuzzzzz

15. minny1985

minny1985 Actief lid

Jan 25, 2008
    260
    0
    0
    zo'n big smile dat klopt... hahah dat is het enige wat ik nog ken vandaag, want krijg het ene smsje na de andere :D

da ken ook natuurlijk gewoon een borrel doen op een door de weekse dag, me bazin is effe weg dus ken effe ongestoord op dit forum gaan kletsen hihi

Als ze weet dat ik dit doe onder werk tijd dan heb ik wel ruzie.. hihi bij jou nie?

xxxxxxxxx

16. sniffy

sniffy VIP lid

Mar 26, 2008
    10,179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    hé dames,

ik ben er ook weer. Vanmorgen twee uur gesport en daarna gelijk boodschappen gedaan.

Even over het tempen. Wanneer je rond je eisprong zit gaat je temp ineens omlaag met zo'n 0,3 of 0,5 graad. Als je je eisprong hebt gehad gaat ie weer omhoog.

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ehmmmm denk het wel een beetje... hihihi
    Maar zolang ik me werk gewoon doe gaat t goed!

Mijnbaas denkt dat ik heeeeeeel eeeeergggggg druk ben. Hoe hij daar toch bij komt weet ik echt niet.

Liefs

18. minny1985

minny1985 Actief lid

Jan 25, 2008
    260
    0
    0
    hahah da denkt die van mij ook haha die bazen..

hey sniffy lekker gesport?

zou het ja mijn temp is al drie dagen rond de 36.10
    de dagen daar voor was tie rond de 36.30/36.40
    maar ik heb geen vruchtbaar slijm. en het zou ook heel erg vroeg zijn want ben afgelopen zaterdag gestopt met clomid.

of denk jij sniffy dat ik wel in mijn vruchtbare dagen zit dan?

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

ohhh jeej daar heb ik dus nog totaal geen kaas van gegeten hea?!? hihihi :oops:

Even iets anders... Hebben jullie nog leuke weekendplannen? Ik moet er ff uit met mijn mannetje, maar wat gaan we doen?

Liefs Debby

20. sniffy

sniffy VIP lid

Mar 26, 2008
    10,179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    mmm van Clomid heb ik geen verstand, weet dus ook niet wat het met je temp kan doen. Gewoon lekker door tempen.

Welke dag van je cyclus is het nu dan?

Share This Page