Hallo allemaal, Ik heb een vraagje. Wij hebben als kraamcadeau een Trip trap stoel gekregen. Die hebben we van de week in elkaar gezet, aangezien ze er nu aan toe is om daarin te gaan zitten. Zodra alle schroeven aangedraaid worden staat de stoel enigszins wankel. Als ik het onderste plankje iets losdraai staat ie goed...draai ik hem daarna weer vast, wankelt ie weer Ook als ik alle schroeven losdraai, de onderste dan vast en dan 1 voor 1 weer alles vastzet gaat ie weer wiebelen (deed de bovenste 2 plankjes als laatste en toen stond ie weer wankel). Hebben jullie enig idee en misschien tips?! De stoel is bijna een half jaar geleden gekocht door vrienden, maar nooit in elkaar gezet omdat we hem toch nog niet gingen gebruiken...Baal hier zwaar van
Gewoon mee terug naar de winkel gaan.. Lijkt me een veelvoorkomend probleem dat bepaalde spullen pas heel lang na aanschaf in gebruik genomen gaan worden. En van Stokke mag je gewoon verwachten dat dit in orde komt. Of hebben jullie hem 2e hands gekregen?
Ik zou ook even terug gaan, nee heb je, ja kan je krijgen. Hier ook de triptrap en die staat gewoon stevig.
Ik geloof dat Stokke zelf 7 jaar garantie geeft (echt bizar lang!) bij registratie van de stoel op hunn websiten, en bij ons de winkel gaf stanaard 1 jaar garantie. Dus gewoon teruggaan naar de winkel, en anders contact opnemen met Stokke.
Even je vrienden vragen waar de stoel vandaan is en dan het probleem voorleggen in de winkel. Het is een dure stoel dus dat mogen ze lekker voor je oplossen!
had ik ook. Dan moet je de zijkanten even terug losmaken. deze zijn dan ongelijk. Je moet namelijk niet eerst 1 kant heel vast draaien en dan de andere kant, want dan gaat hij wiebelen. Je moet ze eerst los aandraaien en dan om en om aandraaien. Dan wiebelt hij niet meer!!!