trip trap stoel

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Yellowsun, 15 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dushi

Dushi Niet meer actief

Wij hebben 'm ook, zonder die uitstekende glijders.
    Onze ondergrond is te glad, zodat ze 'm niet omgeduwd krijgt.
    Wel staat ze af en toe ineens midden in de keuken :)

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Jeutje, schrikken zeg! Gelukkig is alles in orde!

Fenne zet zich de laatste tijd ook af tegen de tafel, ze zet dan eerst met haar handjes af tegen de tafel en schuift zo de stoel naar achteren. Vervolgens zet ze af met haar voetjes en dan wiebelt de stoel idd, heb al paar keer gedacht dat ie zou kiepen, maar gaat steeds gelukkig net goed!

Nooit van de gliders gehoord zeg, die ga ik maar een kopen dan... goeie tip!

3. zwelgje2000

zwelgje2000 Actief lid

9 jun 2009
    224
    0
    0
    Leerkracht
    Brabant
    Sjonge, da's schrikken!
    Hier zaten die gliders gewoon bij de verpakking, op de langste stand eronder gezet.
    De stoel staat op een houten vloer, we hebben van die filtjes eronder zodat de stoel glijdt, ipv kiept.
    Succes!

4. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Hey Ilona, bah bah bah, een moeders ergste nachtmerrie.
    Ben je nog langs de arts geweest met de kleine? Ik vind het stoten van de hoofd altijd zo eng!
    Wij hebben een originele tripptrapp met stoelverkleiner, maar nergens gliders te vinden hoor. Misschien ligt het aan de zaak waar je hem besteld. Ik heb hem via een groothandel (mijn moeder werkt op een kdv).

Sterkte met je zoontje!

Liefs Ellenore

5. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Wij hebben hier ook de originele tripptrapp-stoel mèt gliders. Maar die stoelen die omgevallen waren op het kinderdagverblijf, zaten daar nou wel of geen gliders onder?

6. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik vind het bizar dat er blijkbaar stoelen verkocht worden die helemaal niet veilig zijn.
    Ik heb zelf ook een tripptrapp maar ik ging er altijd vanuit dat deze veilig zouden zijn, ook omdat de meeste mensen het zo een fijne stoel vinden

Deel Deze Pagina