Hallo dames, Ik wil graag een mamafiets met een fietsstoeltje kopen. Wie kan er mij vertellen welke mamafiets het beste is en welk fietsstoeltje? En waarom? Alvast bedankt.
Ik heb laatst een Union Rivel Balance gekocht voor 450 Euro. Ik kwam eigenlijk voor die van 300 Euro naar de winkel, maar ging natuurlijk weer met een duurdere variant naar buiten . Maar goed, ik vond deze fiets iets fijner fietsen, had meer versnellingen, was van aluminium en ik zat er gewoon wat beter op. Hij zag er ook wat leuker uit . Ik had namelijk een Bobike fietsstoeltje op mijn oude fiets gezet, maar ik viel zowat om met fiets en al. Dus heb ik voor mijn verjaardag deze fiets gekregen, nou ja, grootste deel zelf betaald. Moet nog even wachten voor ze groot genoeg is om mee te gaan, nu fiets ik er gewoon zelf op, maar het bevalt prima.
mama fiets heb ik geen verstand van, heb een gewone fiets. Fietstsoeltje hebben we van bobike en bevalt prima!
Ik heb een sparta amazone mamafiets. Heb het model van 2006 gekocht (zomer 2007 gekocht), die was afgeprijsd. Het fietsstoeltje hebben we van bobike. Groetjes Inge
Ik heb de sparta amazone trendy gekocht, ik heb hem nog niet gebruikt met fietsstoeltje, maar fietst gewoon al wel heerlijk! Hij is een beetje prijzig, maar ik had eerst de puch geprobeerd en deze fietste toch wel veel en veel lekkerder.
Ik heb er dus wel een van 300 Euro van het merk Reflection.Het is een heel fijne fiets. Fietsstoeltje is tweedehands van bobike.
sparta amazone trendy. gekregen van mijn ouders..' incl. fietsstoel etc. Ik fiets er regelmatig op, en straks ook lekker samen met mijn dochtertje
uit de test van de fietsersbond kwam de gazelle bloom als beste, op de voet gevolgd door de sparta amazone en de batavus parma. Ik heb zelf een gazelle bloom, wara ik super tevreden mee ben. De reden dat ik voor deze heb gekozen is dat hij ook zonder kinderzitje er nog als een normale fiets uitziet.
Die is van het merk Reflection. vanaf 3 tot en met 16 maart te koop. Met 10 jaar garantie op frame en voorvork en 2 jaar op onderdelen.
Die heeft een lage instap en een breder en langer stuur dat wat om het stoeltje heenzit, maar genoeg van je zadel af, zodat je zelf nog makkelijk op en af kan stappen. Ik dacht eerst ook 'onzin', tot we het stoelje op mijn vorige fiets hadden gezet, ik kon er echt niet normaal mee op en afstappen en zat steeds met zo'n stoelje in mijn maag bij elke bocht, waardeloos. Dus bij dat model fiets dat ik had/heb, ging het niet, vandaar dat ik er zo'n moederfiets heb gekocht en dat verschil merk je wel!
Ik heb gewoon een omafiets met bobike-zitje maar ik heb wel een 2-poots standaard onder mijn fiets gezet net als de mamafietsen maar dat is vooral bij het gebruik van de buggydrager handig. Nu wonen wij wel in de stad en maken geen fietstochten van tientallen km' s maar vraag me toch af of je dat met een kleintje doet