ik wou vanmorgen me temperatuur invoeren en van tevoren kreeg ik een melding in het Engels, wat ik niet goed begreep, en ik vul me temperatuur en ineens is me kruis weg? en me temperatuur ging omhoog de goede kant op, en nu blijft hij wat lager hoop dat het nog omhoog gaat de komende dagen, want ff geeft nu het aantal dpo ook niet meer aan, weet iemand dit?
Ik denk dat het komt door de stijging op dag 22. Soms twijfelt ff, omdat hij alleen van je temperatuur uit kan gaan. Het is wel belangrijk dat je zoveel mogelijk op vaste tijdstippen je temperatuur opneemt.
Ik denk toch echt dat ge u ei op dag 17 hebt gehad hoor en denk dat FF u kruis weg haald omdat er al een paar dagen een wit bolletje staat en als je op dag 17 een negatieve test zou zetten zet FF je kruis dan terug?
ja wij hebben vakantie gehad en toen tempte ik om half 8 in de ochtend en sinds afgelopen maandag zijn we weer aan het werk en moest ik de hele week om half 6 uit bed. in het weekend ga ik wat later naar bed, en temp ik meestal om half 8, zodat ik ongeveer aan hetzelfde uren slaap zit als in de week