Hoi meiden, Wie kan me iets meer vertellen over een triphasic pattern? Ik heb het idee dat ik er eentje begin te zien op m'n kaartje (al kan het nog alle kanten op) of zit ik er helemaal naast? Wanneer komt zoiets voor en wat zegt het? bedankt alvast!
Hoi Joolzz, spannend joh! Ik heb 2 keer een kaartje gehad met een Triphasic. Daarvan was ik 1 keer zwanger (helaas niet goed afgelopen) en 1 keer was ik niet zwanger. Het kan dus nog alle kanten op. De keer dat ik trouwens zwanger was steeg mijn temp in de 2e week met 0.2 graden hoger dan normaal rond die tijd. Dus ben benieuwd bij jou. Succes met wachten!
Bedankt voor je reactie, het is idd heel spannend. Temp is echt hoog voor mij, zeker 's avonds, zit 't rond 37.9/38.0 dus behoorlijk hoog. Maar... ben op de helft van de wachtbank dus kan komende 7 dagen nog van alles gebeuren.. ben heel benieuwd!
Ik had standaard een tweede temp stijging na mn eisprong, bij mij zei het dus helemaal niks. Ik had in mn kaartje dat ik zwanger was wel ineens een derde stijging (op nod) waardoor ik die dag toch wel een testje wilde wagen
@Joolz: Spannend inderdaad. Jammer genoeg kan het ook bij een triphasic nog twee kanten opgaan, maar het is natuurlijk wel een heel goed teken. Ik ben benieuwd hoe jouw temperatuur zich verder ontwikkeld. @Mirtjuh: hoe zag jouw temepratuurkaartje eruit toen jij testte? Ging jouw temperatuur nadat die in de tweede week 0,2 graden was gestegen ook weer naar beneden? Mijn temperatuur is namelijk vandaag gedaald en dat leek mij zelf niet zo'n goed teken.
Liesbetje, mijn temp ging 16 dpo idd naar beneden, heb toen nog wel positief getest, maar werd helaas toch ongi. Dit was mijn kaartje ...
Mijn temperatuur gaat nu ook naar beneden dus dat belooft denk ik ook weinig goeds. Maar goed ik hoop in ieder geval dat mijn temperatuur morgen niet verder daalt en ik ben nog steeds niet ongesteld dus dat is ook positief.
Joolz, jou temp is nog mooi, ik duim voor je hoor. Liesbetje, jij hebt wel een apart kaartje, denk je niet dat je ie later is geweest. Een lf van 14 dagen is wel erg lang.
Ja, ik denk inmiddels dat de eisprong rond dag 30 is geweest. Rond dag 17 had ik weliswaar vruchtbaar slijm, maar ik denk dat de eisprong niet heeft doorgezet. Als de eisprong rond dag 30 is geweest dan lijkt mijn kaartje wel erg op jouw kaartje van februari en zal ik morgen of overmorgen wel ongesteld worden. Wel vervelend dat ik nu in één keer van de lange cycli heb (nu al dag 42). Vorige maand ongesteld op dag 38 (maand ervoor op dag 27, daarvoor vmk en daarvoor altijd stipt op de 32e dag). Ik denk dat er wat mijn hormoonhuishouding mis is. Ik heb alleen geen idee hoe ik wat weer in orde kan maken, zucht... Waarschijnlijk geduld hebben.
Balen dat je cyclus raar doet. Ik slik nu al een paar cyclussen de multi zwanger worden pillen van de etos om mijn cyclus te verbeteren en dat gaat nu goed. Niet iedereen is er te vreden over, maar bij mij werkt het wel, mijn cyclus is nu eindelijk stabiel. Wie weet dat het jou ook helpt. Ook over tarwekiemolie capsules in combinatie met groene thee heb ik goede verhalen gehoord, dit werkte bij mij weer niet, maar bij andere weer wel. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Dank je wel voor de tip! Ik ga dat ook proberen. Hopelijk heb ik volgende maand dan weer een normale cyclus.
Nog even een update. Ik ben ongesteld geworden op dag 42... Volgende maand weer meer geluk en dan hopelijk weer voor mij een normale cyclus van 31 dagen.
Heh, balen ... ik denk nog steeds op cd 30, dan heb je een lf van 13 dagen. Succes de volgende ronde. Hopelijk komt dan je eitje eerder. Joolz, ik zie dat jij ook inmiddels ongi bent geworden. Balen joh ... hopelijk de volgende ronde meer geluk.
Hallo dames, zat rond te kijken op het forum en zag dit topic. Leek me heel interresant aangezien ik ook een Triphasic pattern ziet in mijn chart. Ik hoop dat het zo is, zal zijn, blijft en dat het betekent dat ik zwanger ben natuurlijk. ben al 4 maandan aan het tempen en dit is de 1ste x dat ik dit Trh ziet. Wat denken jullie ervan?? a.s. woensdag zou ik ongi moeten worden.
Dames voor degene die meer willen weten.... kijk maar naar mijn kaartje Ik heb 2 dagen voor NOD positief getest (wel nog licht maar duidelijk te zien). ik temp sinds 4 maanden, 1ste maand niet echt serieus. Maar nooit een drie-fasig tempkaartje gehad. dus bij mij klopte het wel een drie-fasig temp.kaartje en zwanger!
gefeliciteert! ik begin precies ook een triphasic patroon te krijgen, toch zeker een vreemd temperatuur patroon vind ik, ik ben alleen niet zeker dat men eisprong wel juist is met wat ze op ff zeggen. maar ik denk niet dat ik echt zwanger ga zijn, heb veel minder symptomen voor men nod dan andere maanden. ik heb alleen pijnlijke boobs, maar dat heb ik elke maand. wat denken jullie? groetjes 33df53 Ovulation charts on FertilityFriend.com