mijn kaartje...beetje hoop :)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Anais, 10 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    #1 Anais, 10 apr 2011
    Laatst bewerkt: 10 apr 2011
    Hoi allen
    effe info:pcos,nu tweede maal clomid 100 mg,tweede maal progesteron dit maal verhoogd naar 2 pilletjes.

zoals je kan zien heb ik mooi mijn ei gehad 7 dagen geleden,dus ben 7 dpo.
    Ik heb sinds gisteren eigenlijk af en toe ovulatiepijn precies gehad...kun je dit ook ervaren als symptoom?

Elke maand voel ik precies pijnlijke borsten of krampen en verlies ik ALTIJD bloed een week voor mijn regels en vorige keer zelfs op 4dpo,en gebroebel in de buik.

Dit keer voel ik dit niet en net dit maakt me zenuwachtig
    zeker omdat ik net geen bloed verlies...en normaal heb ik hier altijd wel last van.

voor de rest heb ik veel hoofdpijn en dus een soort ovulatiepijn die soms optreedt en super veel afscheiding :$ ik heb ook zo'n raar gevoel gewoon en dus het uitblijven van die pms symptomen.....:)

hier mijn kaartje
    2b07fe Ovulation charts on FertilityFriend.com

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Je tempkaartje ziet er goed uit voor zo ver dat kan op 7DPO. Hopelijk een goed teken dat je nog geen last hebt van pms klachten!

3. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hoi bedankt voor je antwoord!
    ik heb wel nu ineens darmkrampen maar ook onderbuikkrampen tegelijk! heb vaak last van constipatie maar ben goed naar wc geweest en het word toch erger! hopelijk een innesteling?hoop op een dipje morgenvroeg!mijn onderrug doet pijn man :)

xxx

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik heb niet veel verstand van tempen maar ga voor je duimen dat het raak is.

Je klachten herken ik wel van mijn zwangerschap toen dacht ik eerst dat ik ziek was omdat ik zo last van me darmen enz had.

5. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hoi! dank je wel :D
    het was vrij snel gedaan gisteren na een uurtje.maar geen dip gehad.wel de dag ervoor had ik een dip,op dpo6 dus en op dpo 7/8 krampen.geen bloedverlies maar in dit geval ben ik blij want spotting is bij mij meestal altijd een voorbode van regels.

Wat ik nu voel is eigenlijk een constante zeurende pijn in mijn onderbuik en onderrug.als ik me buk dan doet mijn onderrug nog feller pijn.ik zou zeggen pms maar normaal zou ik nu dus gevoelige tepels hebben en spotting en zeker gebroebel in de buik deze twee laatste zijn een serieus voorbode voor mijn duivels! en joepy ik ervaar ze nog niet :D

ik heb dus koppijn,zeurende pijn onderbuik en rug en na ei al meteen slecht gezind(wat ook weer vreemd was aangezien dit enkele dagen voor mijn regels begint) het kan dus alle kanten op hoor ;) maar moet zeggen dat ik er niet zoveel mee bezig ben.vorige keer zat ik de dagen af te tellen en ging het zoooo traag! nu vliegen de dagen voorbij en denk ik ach ja whatever we zien wel. (tuurlijk ergens in je achterhoofd... :p)

heb hier drie testen liggen ben nu 8 dpo(of 9dpo ik kreeg s'avonds mijn regels en ze zeiden dat je dan die op de volgende dag pas moest tellen) ik ga op 11 dpo testen en dan daarna op mijn nod nog eens(als het nodig is ;) )

groetjes en bedankt!

hier nog een update kaartje heb nu 5 dagen vip :p :
    2b07fe Ovulation charts on FertilityFriend.com

6. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend, ik had altijd een bloedneus na m'n ei en die x dat ik zwanger werd niet. Wel heel apart haha maar ben benieuwd bij jou, je kaartje ziet er goed uit.

7. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    dank je :D ben heel benieuwd want oke beetje vies maar ik heb deze cyclus heel fel last van veel afscheiding :s en bedoel echt veel veel.heb inlegkruisje moeten aandoen,iets dat ik al sinds jaren niet meer hoefde te doen...maar ja misschien door die progesteron pilletjes ofoz.maar net boodschappen gedaan en dacht dat ik mijn regels had zo nat voelde het :s

duim duim duim

Deel Deze Pagina