Mijn man is leraar en kan eigenlijk nooit buiten de schoolvakanties weg, terwijl het voor mij juist lastig is om in de vakanties vrij te nemen, omdat iedereen op mijn kantoor dat dan wil. Ik heb ook maar 4 weken vakantie, en hij 12, dus het is nogal ongelijk verdeeld hier in huis, haha. Dit jaar zit hij in de invalpoule en doordat hij maar 4 dagen werkt, kan hij wat extra dagen invallen en zo op een gegeven moment een keer wat vrij nemen buiten de schoolvakanties om. Wat een luxe! Wij willen dus graag dit jaar een keer samen een paar dagen tot kleine week weg. Bv. van woensdag tot en met maandag oid. Wat is leuk om in november te doen op een plek waar het in die tijd ook nog lekker weer is? We zijn niet echt stedentrip-fans, een middagje door een stad slenteren vinden we wel aardig, maar dan is het ook wel weer klaar met die drukte. Strandmensen zijn we ook niet echt, ook wel weer leuk voor een middagje, maar niet een paar dagen achter elkaar. In de zomer gaan we meestal lekker wandelen in de bergen, maar dat is in november niet echt een optie meer. Ik zat een beetje te denken aan Zuid-Spanje of Portugal, combinatie van natuur en bv 1 dagje een stad bezoeken, Sevilla of zo? Ik weet niet zeker of het daar in november nog een beetje lekker is. Cyprus lijkt me ook al jaren erg leuk om een keer te bezoeken. Is zoiets wat? En welke stad/omgeving dan?