Al weken zeurt mijn zoon om het badje buiten. Nu word het vandaag 24 graden hier en ik heb met mijn domme kop gezegd dat het heel mooi weer werd en jawel het startsein voor mijn zoon om te zeggen "jaaaa eindelijk het badje mag op!!!" Dus wij mogen eraan geloven vandaag! Wanneer gaat bij jullie het badje neergezet worden?
Hier geen badje, maar wel net een nieuwe zandbak neergezet gisteren! Ook de waterbaan mogen we vandaag gaan neerzetten
Wij hebben gister een tuperware bak met een laag water op het balkon gezet. Vorig jaar moest zoon niks van het badjes hebben, dus ik dacht nu puur voor het spelen met emmertje, gieter enz. Nou, na 2 minuten zij hij in en stond hij met zijn lange broek en sokken aan in de bak. Dus hop de kleren en luier uit en hij heeft heerlijk zitten spelen. Hij had het bibberkoud en zat te klappertanden maar hij wilde er echt niet uit! vandaag ga ik hem wat meer in de zon zetten (uiteraard zoontje dubbeldik insmeren) en er iets wat warmer water indoen
As we speak zit zoontje te poedelenen en te doen in zijn badje. Ik had hetzelfde probleem Als de zon schijnt mag het badje op... afijn badje lek dus we stonden om half 10 een nieuw badje te kopen
Whahaha meer peuters dus die de zomer in de bol hebben! Nou hier zit zoon ook in het badje (of zitten, nee dat is te koud mama!) Ach het geeft ook een heerlijk zomers gevoel als het badje weer op staat!
Hier is hij nu nog tevreden met zn waterbaan, dus laat t badje nog even in de schuur, vind t altijd zo'n gedoe.
Hier hebben we het grote zwembad opgezet (staat de hele zomer). Het is nu eindelijk bijna vol en is nu op temperatuur aan het komen
Haha hier hetzelfde. Maar het grote badje zet ik pas echt optegen juli. Als het meer warmer is. Ik heb nu een schelp en gevuld met water. Heeft de hele middag erin gezeten
Hier gaan we hem vandaag neerzetten. Maar pompen hem elke dag leeg voor de planten en het gras, dus hij blijft nooit vol staan. Is wel een redelijk badje en een opblaas geval, dus moeten eerst grondzeil enzo neerleggen.
Anders misschien nu wel, maar m'n dichter heeft tm woensdag koorts gehad en is nog niet helemaal fit. Daarbij staat er vandaag veel wind in de tuin (wat voor ons wel fijn is) Dochter vroeg er wel om. Ze is gek op bad en zwemmen. Nu heeft ze met een bak water gespeeld
Eergisteren heb ik de schelp schoongemaakt en ze hebben zich de hele dag vermaakt in dat ding. Het grotere badje wacht ik nog even mee
Hier hebben ze 3 dagen in het badje vertoeft en zo net alles opgeruimd. Morgen mijn man weer werken en oudste naar de psz weer. Ik vind het nog een beetje te eng om alleen met 2 kinderen op te letten of alles goed gaat. Heb jaren geleden een peuter weg mogen brengen door verdrinking en sindsdien erg oplettend met water dus of 2 volwassenen zicht of gewoon de sproeier aan! Dus als het weer weer lekker is en papa weer thuis is gaat het badje weer op!
Wij hebben alleen een schelp en de ene helft zit weer zand in en de andere helft hebben we alweer legger gevuld gehad met water. Onze zoon heeft zich opperbest vermaakt het warme weekend
Hele weekend gewoon het badje neer gezet hoor! was prima weer voor! en mannetje heeft zich ook echt prima vermaakt en wij ook hahaha We hebben wel een beetje warm water erbij gedaan! En de BBQ aangestoken
Hier heb ik gewoon de deksel van de zandbak (de beroemde schelp) gevuld met water zaterdag. We moesten sowieso het nieuwe gras water geven, dus aan het eind v/d dag kiep ik die bak op het gras - scheelt weer lopen met de gieters. Verder ook een aquaplay-baan gekocht gisteren. Ik heb een buitenkindje. Insmeren; parasol erbij en lekker spelen maar. Tzt misschien wel een badje, maar de schelp voldoet voorlopig nog prima.
Echt een klein badje hebben we opgezet van 80cm heeft ze wel heerlijk in gezeten afgelopen zaterdag. Was hier wel 27/28 graden warm.