Hallo, Wij willen graag een tweede kindje. Slik al vanaf januari de pil niet meer... 17 september laatste ongi, 1 oktober begonnen met ovutesten, 7/8/10 oktober positief met predictor, 7/8/9 oktober met sensitest een streepje, maar wel lichter als controlestreepje...vanaf 11 oktober negatief... ook qua cervixslijm heb ik wel eisprong gehad...(sinds maart ofzo opeens heel duidelijk cervixslijm, daarvoor nooit?!) Nu heb ik nog geen ongi, maar ook geen positieve test... Afgelopen week weer veel slijm ->) dus nog ovutest gedaan, woensdag en donderdag kei positief...daarna weer negatief... Woensdag, zaterdag en vandaag negatieve zwangerschapstesten... Verder heb ik af en toe pijn in borsten (lijkt wel op toeschietreflex..?!) 's ochtends een uur wat misselijk en slapjes, rommelende darmen en steekjes in onderbuik/lies. Ook voelt het sinds de bevalling van onderen 'zwaarder' tijdens een menstruatie en dat heb ik de afgelopen week ook gehad... Ik weet dat ik niet veel meer kan doen dan afwachten... woensdag ofzo maar weer een testje doen als ik dan nog niet ongesteld ben... En weet ook dat je lichaam je aardig voor de gek kan houden qua symptomen... Maar zou het kunnen dat ik 2x een eisprong heb?! Hoe zou het anders komen dat ik weer positieve ovutesten had?! (een ZPmaatje had dat ook maar wel een paar dagen voor een positieve zwangerschapstest..) In het begin toen we ervoor gingen heb ik ook een cyclus van 70 dagen gehad en qua slijm leek het ook wel op twee eisprongen... vandaar mijn vraag... Oja, ik slik 'etos zwanger worden' pillen, kan dat er nog iets mee te maken hebben?! Is 'gewoon' foliumzuur' beter?! Ik ben benieuwd naar jullie reactie, alvast bedankt!!! Groetjes Mjanne
Hoi Mjanne, je hebt per cyclus maar op één moment de eisprong. Dit is onderdeel van een hormooncyclus. Wel kan het zijn dat een bevrucht eitje een tijdje ligt te wachten (kan wel een week zijn) alvorens het innestelt en je daardoor wel de zwangerschapstekenen al een beetje hebt, maar nog geen positieve test. Dat de predictor 2 keer positief uitslaat kan ik niet verklaren. Ik zou dus inderdaad over een par dagen ong eens testen en anders je HA eens even om advies vragen. Het vervelende van een lange onregelmatige cyclus is, is dat sommige dingen niet lijken wat ze zijn en er veel op afwachten aankomt.... helaas. De pillen die je slikt zijn prima. Ik duim voor je. Groetjes Brigitte
Hoi Brigitte, Bedankt voor je snelle antwoord! Nu maar hopen dat ik over een paar dagen alsnog een positieve test heb... Fijn dat jullie hier ook op het forum zijn... Groetjes Mjanne
Lees nu op verschillende oudere topics veel negatieve verhalen over die 'zwanger-worden' pillen van Etos... Dat je ruim een week later ongesteld kunt worden etc... heeft dat met de pillen te maken?! Twijfel nu toch wel of ik ze nog moet slikken ja of nee... houd het een menstruatie tegen?! Mijn cyclus is niet erg kort maar ook niet megalang, dus daar zou ik ze niet zo zeer voor hoeven te slikken... ik slik ze meer om alle vitaminen voldoende binnen te krijgen, incl. foliumzuur... Wat is jullie advies?! Alvast super bedankt! Groetjes Mjanne