Triple P onderzoek

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door trubbel, 22 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trubbel

trubbel Actief lid

19 jan 2010
    419
    0
    0
    NULL
    Eindhoven (vlakbij)
    hallo meiden, dinsdag heb ik mn 20 wkn echo. Hierbij stelde mijn verloskundige voor om mee te doen met t triple p onderzoek.
    Dit omdat ik van ons zoontje 5 weken te vroeg ben bevallen. Dit onderzoek meet hoelang de baarmoedermond is. Nu wil ik graag weten of er al meiden zijn die hier ervaring mee hebben.

Heb al wel gelezen over cervix meting en in mijn ogen komt dat op t zelfde neer ??

2. emje

emje Niet meer actief

ik krijg ook dat onderzoek 26 oktober. ben best zenuwachtig ervoor. ik hoop dat alles goed is :)

3. trubbel

trubbel Actief lid

19 jan 2010
    419
    0
    0
    NULL
    Eindhoven (vlakbij)
    toevallig dezelfde dag!! Ben jij ook te vroeg bevallen eerder?

4. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Bij dit onderzoek krijg je na de cervixmeting ook nog een medicijn of placebo wat je in je vagina in moet brengen.
    Ze kijken dan of en hoe je erop reageert.
    Eigenlijk ben je dus een proefkonijn..

5. trubbel

trubbel Actief lid

19 jan 2010
    419
    0
    0
    NULL
    Eindhoven (vlakbij)
    weet je ook waarvoor dat goed is?? En is da ook al alles goed is? Dan ga ik het dus niet doen he.

6. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Sorry ik zei het niet goed, je krijgt dat medicijn/placebo alleen wanneer je baarmoederhals korter is dan 3 cm. Ik had er destijds een brief over gekregen met uitleg erin, heb jij die niet gehad?

7. trubbel

trubbel Actief lid

19 jan 2010
    419
    0
    0
    NULL
    Eindhoven (vlakbij)
    Nee staat totaal geen uitleg in over hoe t verder gaat als ie dus iid te kort is:(

8. trubbel

trubbel Actief lid

19 jan 2010
    419
    0
    0
    NULL
    Eindhoven (vlakbij)
    Zoo enge gedachtes weg vandaag echo gehad, kindje was helemaal goed voor zover ze zagen en baarmoedermond 47mm Was een geweldige dag!!!!

9. emje

emje Niet meer actief

ahh wat goed om te horen :D ik heb vandaag ook de 20 weken echo gehad en ook het triple p onderzoek. met het kindje is gelukkig alles goed en mijn baarmoedermond is 49mm dus perfect :D pff we hebben het weer achter de rug he ;)

10. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Fijn! Dan hoeven jullie je daar tenminste niet meer druk over te maken.

Deel Deze Pagina