Hoi Allemaal. Even een vraagje, ben nu 6 weken zwanger en ben dolgelukkig maar erg onzeker. Ik wil gewoon zekerheid hebben dat ik echt zwanger ben (ondanks 2 positieve zwangerschapstesten) Nou heb ik over 3 weken voor het eerst pas een afspraak bij de verloskunidge en heb nog geen afspraak staan voor een 1ste echo. Volgens de assistent regelde de verloskudige de afspraak voor de echo, maar dat lijkt me zo laat (na 9 a 10 weken pas de eerste echo) Wat vinden jullie hiervan en wanneer hadden jullie de eerste echo? Liefs Edit moderator: Verplaatst naar Onderzoek & Echo's.
Nou bij ons hier in dorp doen ze het met 8/9 wkn. Gelijk bij het eerste afspraak bij de vk zelfs. Dat vind ik wel lekker zo, dat ik straks niet een afspraak bij ziekenhuis moet maken voor een echo. Want dan moet ik ook helemaal de stad in voor een echo... Bloedprikken doen ze ook hier in de dorp. Wat een verwennerij.......
10 weken en 2 dagen en mijn 1e afspraak bij de verloskundige was met 8 weken. Joh, er valt anders zo weinig te zien. Vertrouw op je positieve testen en ga met smart wachten op al die vervelende kwaaltjes
Waarom vind je dat laat dan? Voor die tijd is er nog niet zo heel veel te zien dus kunnen ze je ook niet helpen. Ik moet met 9 weken ook voor een echo en vond dat juist al heel snel.
ik ben naar de huisarts gegaan en heb aangegeven dat ik niet weet hoelang ik zwanger ben en ik kreeg gelijk een verwijsbriefje voor een echo. Ik had mijn eerste dus met iets van 6 weken. Succes
Ja ik kan het nog steeds niet geloven en voel ook niet echt veel nog ofzo, weinig last van kwaaltjes. Wil gewoon graag zien dat het er echt zit maar ik moet nog maar ff geduld hebben