afsrpaak echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door jongemeid21, 3 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jongemeid21

jongemeid21 Niet meer actief

Hoi Allemaal.
    Even een vraagje, ben nu 6 weken zwanger en ben dolgelukkig maar erg onzeker.
    Ik wil gewoon zekerheid hebben dat ik echt zwanger ben (ondanks 2 positieve zwangerschapstesten)
    Nou heb ik over 3 weken voor het eerst pas een afspraak bij de verloskunidge en heb nog geen afspraak staan voor een 1ste echo.
    Volgens de assistent regelde de verloskudige de afspraak voor de echo, maar dat lijkt me zo laat (na 9 a 10 weken pas de eerste echo)
    Wat vinden jullie hiervan en wanneer hadden jullie de eerste echo?
    Liefs

Edit moderator: Verplaatst naar Onderzoek & Echo's.

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Het is normaal dat je rond de 10e a 12e de eerste echo pas krijgt!
    Dus helaas nog eventjes geduld! ;)

3. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Nou bij ons hier in dorp doen ze het met 8/9 wkn. Gelijk bij het eerste afspraak bij de vk zelfs. Dat vind ik wel lekker zo, dat ik straks niet een afspraak bij ziekenhuis moet maken voor een echo. Want dan moet ik ook helemaal de stad in voor een echo... Bloedprikken doen ze ook hier in de dorp.

Wat een verwennerij....... :D

4. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    10 weken en 2 dagen en mijn 1e afspraak bij de verloskundige was met 8 weken. Joh, er valt anders zo weinig te zien. Vertrouw op je positieve testen en ga met smart wachten op al die vervelende kwaaltjes ;)

5. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Waarom vind je dat laat dan?
    Voor die tijd is er nog niet zo heel veel te zien dus kunnen ze je ook niet helpen.
    Ik moet met 9 weken ook voor een echo en vond dat juist al heel snel.

6. 078mama

078mama Niet meer actief

ik ben naar de huisarts gegaan en heb aangegeven dat ik niet weet hoelang ik zwanger ben en ik kreeg gelijk een verwijsbriefje voor een echo. Ik had mijn eerste dus met iets van 6 weken.

Succes

7. jongemeid21

jongemeid21 Niet meer actief

Ja ik kan het nog steeds niet geloven en voel ook niet echt veel nog ofzo, weinig last van kwaaltjes. Wil gewoon graag zien dat het er echt zit :D maar ik moet nog maar ff geduld hebben

8. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Meid ik heb hetzelfde hoor.
    Geen kwaaltje te bekennen hier.

Deel Deze Pagina