Ha allemaal, Ik moet even mijn verhaal kwijt.. Dit jaar is zo intens voor ons geweest. Na 2 voorspoedige zwangerschappen, in 1x zwanger, geen complicaties oid helaas wel 2x zware bevalling en lang herstel.. durfden wij voor een 3e kindje te gaan. De wens was groot. Ik raakt weer in 1x zwanger. Alles leek goed te gaan totdat bij een late 16 wk controle (bijna 17 wk zwanger) er geen hartslag te vinden was. Het kindje bleek met 15 weken te zijn overleden. We hebben weinig laten onderzoeken want meestal vinden ze niks op dit termijn en aangezien ik 2x gezonde kinderen had gebaard was de kans groot dat het een volgende keer gewoon goed zou gaan. 3 maanden later gingen we er weer voor. En ja weer in 1x zwanger. Wat waren we blij. Het leek helemaal goed te gaan. Wel net als bij de andere 3 zwangerschappen weer ziek van de misselijkheid maar dat hoort er nou eenmaal bij.. Met 11+5 een goede echo gehad. Super levendig kind te zien, goed gegroeid. Met 14+2 een afspraak bij de gynaecoloog.. en hoewel ik toch een onderbuikgevoel had stopte ik dat weg want.. ik was toch nog misselijk en.. het zou me heus niet nog eens overkomen. Maar helaas wel. Het hartje bleek rond 12 ½ week gestopt. We zijn helemaal verslagen en in shock. Dit keer alle mogelijke onderzoeken laten doen wat nu mogelijk is bij mij en bij het kindje.. Tot nu toe is er niks uitgekomen maar een groot deel van de uitslagen moet nog komen. En dan daarna ga ik zelf aan de slag, wat is er nog meer mogelijk is aan onderzoeken bij mij zelf.. Ik ben zo intens verdrietig. Voorlopig even geen zwangerschap voor mij, ik kan het voorlopig echt niet nog een keer aan.. maar ooit, ooit hoop ik toch dat 3e kindje in me armen te sluiten. Ja ik heb al 2 kinderen en nee dat maakt het verdriet niet minder. Want ook dit waren mijn kindjes en ik ben ze verloren terwijl ze zo vreselijk gewenst waren..
Wat verdrietig dat jullie dit 2 keer mee hebben moeten maken ! Wil jullie heel veel sterkte wensen en hopelijk krijgen jullie snel wat meer duidelijkheid waarom dit 2keer heeft kunnen gebeuren!