Tripp Trapp babyset verschil tussen nieuw en 'oud'?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mmuisje, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mmuisje

mmuisje Bekend lid

23 dec 2008
    589
    0
    0
    Ha, nou de titel zegt het eigenlijk al...
    Wie weet het verschil tussen de nieuwe en de oudere versie van de tripp trapp stokke kinderstoel, nou ja de babyset dan.

Ik heb vandaag alle spulletjes gekregen en nu staat er op de bon 'babyset 2009' terwijl ik het 1,5 maand geleden besteld heb. Dan verwacht ik wel dat ik de nieuwe versie krijg eerlijk gezegd :) (heb gewoon het volle pond betaald ervoor)

Bedankt!

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

De nieuwe is van plastic en de oude van hout

de nieuwe is makkelijk verwijderbaar en als de bekleding vies is heb je die met de nieuwe er snel af, maar met de oude verkleiner is dat een heeel gedoe!

Ik zou hem ruilen tegen de nieuwe. Bij babydump was
    dit geen probleem bij mij. ( Kost alleen duurder dan de oude)

3. SeaShell

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Ik vind de nieuwe echt lelijk.
    Heb zelf de oude versie en heb echt geen problemen met het er vanaf te halen.

Verder heeft de nieuwe versie een wat breder stuk aan de voorbeugel.

5. SeaShell

Bij de oude moet je de hele babyset eraf halen als je de bekleding van het zitgedeelte wil wassen, het leertje kun je er niet zo uithalen is moet je de beugel aan de voorzijde demonteren

Bij de nieuwe versie kan je de beugel gewoon omhoog klappen zodat je de bekleding van het zitgedeelte er binnen 5 seconde af hebt en hoef je de beugel er dus niet af te halen. Is echt stukken makkelijker.

Ook is een voordeel dat plastic "meegeeft" en hout niet. Mijn kleintje krijg ik ERG moeilijk in de tripp trapp vanwege de babyset.( de beugel en benen en knietjes die dan in de weg zitten) Hebben nog meer mensen dit?

6. mmuisje

mmuisje Bekend lid

23 dec 2008
    589
    0
    0
    Bedankt voor de reacties...
    Heb dan toch de nieuwe gekregen :) die van plastic.
    Die oudere versie ziet er wel iets mooier uit moet ik zeggen, maar denk dat ze het niet voor niets veranderd hebben, ben er blij mee! Duurt nog even voor we het kunnen gebruiken maar we hebben het maar vast..

7. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Daantje wij hebben de oude set maar geen problemen met het erinzetten. Onze dochter heeft in de babyset gezeten tot ze 2 jaar was en toen kon ze zonder zitten. Mischien het plankje een standje lagen ? Of hij zitplankje in korter maken ? Ik zetten mijn dochter er altijd wel vanaf achter in. Dus haar rug tegen mijn buik en zo erin.

8. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Wij doen het kussentje nooit door het leertje; zo kan hij er ook makkelijk af voor wassen.
    Bij de oude krijg je de babyset er inderdaad niet even zomaar af. Maar vind hem wel mooier.
    Lotte krijg ik er makkelijk in, maar is ook een heel fijn meisje.

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik heb een plastic kussetje superrrrr doekje er over en klaar.

10. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Ik vind de nieuwe juist mooier, ik hou wel van die kleurtjes. Ik heb een whitewash stoel en een roze babyset. Zo zie je maar weer smaken verschillen

Deel Deze Pagina