Tripp trapp geld waard?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Ukkie1, Aug 5, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

Jun 30, 2015
    4,822
    2,249
    113
    Haaj. We hebben nu een goedkope eetstoel. Zit onze man helemaal niet fijn in. Nu denk ik toch over een dure tripp trapp, maar hoe bevalt die jullie? Zie ze ook op MP voor redelijke prijzen maar wil toch even weten hoe die bevalt!

2. Huusje

Huusje Actief lid

May 30, 2016
    427
    1
    18
    Ja, absoluut een goede aankoop! Ik ben in verwachting van nummer 2 en ik koop er zo zelfs nog eentje bij! Let wel op dat je op marktplaats heel veel 'oude' stokke stoelen hebt waar de baby inzet niet op kan.

Als je toch voor een budget stoel wilt gaan: heel veel mensen zijn dik tevreden met die goedkope van de Ikea en ik heb 'm zelf ook voor bij de opa's en oma's.

3. LVtje

LVtje Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    3,128
    1,100
    113
    Female
    Absoluut een aanrader, kost wat maar het is wel een fijne/degelijke stoel.
    Iedereen die ik ken en er eentje heeft die zweert erbij. Vind het absoluut de investering waard.

4. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

Mar 26, 2015
    11,868
    5,107
    113
    Ja, absoluut het geld waard!

5. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

Feb 1, 2013
    3,688
    2,387
    113
    Female
    Broek
    Ik zeg ook geld waard! Eerst een goedkope meegroeistoel. Wat een gammel ding en moeilijk schoon te maken door allerlei richeltjes. Toen toch maar een tripp trapp gekocht en super tevreden. Voor de nieuwe baby ook een gehaald met new born set en baby set. Daar hebben we nu al elke dag plezier van (en zoontje is pas 5 maanden!).

6. Miki013

Miki013 Bekend lid

Feb 9, 2016
    598
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja echt een aanrader, hij kan nu wel trouwens uit/in klimmen.
    Hebben ook new born erbij gekocht en hij zat vanaf dag 1 bij ons aan tafel. En voor nieuwe baby ga ik nog eentje kopen.

En zijn neefje van 8 zit er trouwens nog steeds op. Dus die dingen gaan echt heel erg lang mee. Dus geld echt wel waard.

7. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Zeker te weten! Wij gebruiken hem nu voor de 2de en zou hem niet willen missen.. En wij hebben een klimgeitje en nu hebben we het zitplankje iets verder naar voren geschoven en nu kan ze er met geen mogelijkheid meer uit zelfstandig ideaal :D

8. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ja, is z'n geld waard :)

9. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

Oct 15, 2015
    3,446
    1,129
    113
    Ja aanrader. Hier hadden we eerst ikea stoel maar zoon zat bij vrienden super netjes op de tripp trapp dus gezwicht en aangeschaft en zoon zit er heerlijk op, niet alleen voor eten maar ook met knutselen etc. Hij voel zich echt groot op de tripp trapp.

10. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

Dec 4, 2011
    3,414
    0
    36
    Female
    zuid holland
    Ik heb de meegroeistoel van prental hij is al 8 jaar non stop in gebruik nu voor nummer 3 en is nog prima. Dus ik zie niet in waarom een trip trap beter is..

11. Miki013

Miki013 Bekend lid

Feb 9, 2016
    598
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo eentje hebben we bij mijn ouders staan, en verschil is groot. Ten eerste is meegroeistoel van prenatal enorm groot ding. Ten tweede hij zit er nog steeds niet zo stevig in als in trip trap.

12. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

Jun 29, 2016
    2,042
    907
    113
    Zeker z'n geld waard! Wij hebben er twee staan, eentje heeft mijn man voor twee tientjes gekocht en helemaal opgeknapt, de ander staat te wachten voor een tweede kindje

13. Emma86

Emma86 VIP lid

Jun 25, 2012
    5,281
    2,232
    113
    Female
    Nederland
    Ja, hij is het zeker waard. Mochten wij een tweede krijgen dan wil ik misschien wel een 2e Tripp Trapp hebben want ze kunnen er jaren mee doen. Hoor van mensen om mij heen dat kindjes er zelfs tot 7 jaar op zitten.

14. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

Mar 28, 2015
    1,998
    221
    63
    Ik vind hem ook super. Nu zwanger van nr 2 en we schaffen er een tweede bij aan. New born set kan ik lenen van een vriendin en de babyset heeft onze oudste niet meer nodig tegen de tijd dat de kleine kan zitten. De trip trap gaat er deze keer dus vanaf de geboorte komen :)

15. Sama1

Sama1 Fanatiek lid

Jan 18, 2015
    1,050
    73
    48
    Zeker geld waard. Ze zit er perfect in. New born niet gedaan.

16. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ja ben er blij mee. Heb m op mp gekocht voor 170 incl babyset, kussentjes. Inderdaad opletten dat je geen oud model koopt. Newborn set niet gehad maar kan me voorstellen dat bij een 2e die wel handig is.

Tuigje trouwens laatst ook via mp gekocht voor 20.

17. MnnW

MnnW Fanatiek lid

Jun 10, 2013
    3,244
    2,361
    113
    Female
    Het zal vast een fijne stoel zijn, maar wij vonden hem echt niet mooi! we hebben uiteindelijk een Dapper stoel aangeschaft, zelfde idee, mooier design (vonden wij dan, ieder zijn ding)!

18. zuuske

zuuske Fanatiek lid

Oct 9, 2010
    1,317
    0
    36
    Tilburg
    Hebben een oude tripp trapp waar kindjes tot 7 jaar op zaten. Newborn set vond ik ideaal! Jammer dat we er zo laat achter kwamen en daardoor helaas maar kort gebruikt. Je kan ze (newbornset) op mp voor een redelijk prijs krijgen en ook weer makkelijk verkopen. Is ook de moeite waard dus.

19. Gember

Gember Niet meer actief

Absoluut het geld waard! :) Wij hebben een nieuwe gekocht met babyset, tafelblad en tuigje. In het begin hadden we ook de kussentjes erin zitten, want dat vulde wat ruimte op en was lekker zacht. :D Ze zat erin vanaf ongeveer 7 mnd en vond het gelijk het eeeinde. :p Als we een tweede kindje krijgen, kopen we er nog een bij in een andere kleur. Ieder kind zijn/haar eigen stoel "voor het leven". Kan zelfs mee als ze op kamers gaan als bureaustoel. ;)

De oudere modellen die op MP vaak staan, zijn heel anders wat betreft de babyset. De nieuwe babyset is van kunststof en heeft een T-vorm waar de beentjes tussen zitten. De oude babyset is alleen een houten beugel met een leren riempje tussen de beentjes, dat zou kunnen verschuiven. Onze dochter zat laatst ergens in zo'n oude versie en draaide een beetje om zodat ze achter zich iets kon bekijken. Ze gleed zo dubbelgevouwen onder de beugel door... :) Deed best wel zeer aan haar rug en we moesten de beugel echt losmaken om haar eruit te krijgen. :(

20. Gember

Gember Niet meer actief

Hmm, ik vind dit toch echt een minder mooi ontwerp. :) Ik vind de Tripp Trapp juist zo mooi doordat het ook aan stoelen van Rietveld doet denken bijv.

Share This Page