Nou zoals de titel al zegt... Mijn zoontje van 1 jaar en 2 weken wilt weinig tot niets eten en doorslapen ho maar! Nou zijn wij net verhuist, 9 maanden bij ouders gewoond. En ik ben hoogzwanger van een 2e kindje uitgerekend 14-8-16. Hij heeft vanaf 5 maanden tot ongeveer 10 maanden netjes doorgeslapen en eten ging ook altijd prima. Hij is nooit zo'n gulzigert geweest ook niet met zijn fles. Maar nu is het echt drama... Smorgens begint hij met een papfles van 12+ met nutrilon dan krijgtie rond 10 uur een banaan vind tie heerlijk. Maar smiddags gaat er al met moeite brood in.. Ja tosti diedie zelf in zn handje pakt wil nog wel gaan maar verder gewoon niks. Warm eten sla tie weg of spuugtie uit. Papfles voor t slapen gaat ene x wel op andere x niet. En savonds op bed leggen ga tie krijsen als ik de deur uitloop en snachts gewoon om de 3 uur wakker. Ik vind het zielig voor hemzelf... Hij is overdag moe en chago en weet niet wattie met zichzelf aan moet! Wie o wie ik hoop op tips! Zodat mijn mannetje weer lekker in zijn vel kom te zitten!