Tripp Trapp in kleur... kleurvast?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mnq, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mnq

Mnq Bekend lid

7 jan 2008
    822
    0
    0
    Hoi, onze dochter is nu een jaar oud en ligt/zit nu al een jaar in onze Bloom kinderstoel, je kent ze wel, die designstoelen.
    Past prachtig in ons interieur maar we zijn er niet tevreden over en willen over naar de vertrouwde Tripp Trapp stoelen.

Nu heb ik met mijn man een discussie over de kleur; via Marktplaats kan je ze tweedehands plenty kopen maar vaak in de houtkleur. Je kunt ze ook in kleur bestellen, in ons geval zou zwart of wit het mooiste zijn.

Wie o wie heeft deze stoel in zwart of wit...en kunnen jullie ons vertellen hoe kleurvast deze stoelen zijn?
    Gaat de kleur er in no-time af..of valt dit mee ?

Graag jullie ervaringen!

2. Jille

Jille Bekend lid

26 aug 2007
    669
    0
    0
    Ik heb een witte en gebruiken hem nu een zo'n 9 maanden. Moet zeggen dat hier de kleur er nog prima op zit, alleen op wit zie je wel alles!!!!! Maar goed een natte vaatdoek doet wonderen :D

Jille

3. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    Wij hebben een witte (sinds een maand of 5) en is nog spierwit!! En hij wordt toch iedere dag flink onder handen genomen met een doekje met allesreiniger...zelfs rode spaghettiesaus is niet terug te zien!

Echter....wij hebben de beugel 2e hands via marktplaats gekocht, omdat we per se een houten wilde (en de nieuwe zijn van plastick), en daar veeg ik met een beetje boenen zo de verf van af. Ik vermoed dan ook dat deze van origine beukenkleur was, en dat die mensen hem zelf wit hebben geverfd....maarja....pech gehad!

4. Jille

Jille Bekend lid

26 aug 2007
    669
    0
    0
    Ik heb hier nog de houten witte originele steun en daar zit de verf nog prima op. Maar alle nieuwe tripp trapp hebben inderdaad zo'n kunstof beugel.

5. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Hoi,
    Mijn vriendin heeft een witte, hij blijft wel wit maar je ziet wel dat hij minder gaat glanzen, vooral op het voetenplankje als je kindje daarop zit te schoppen.
    Ik heb zelf de neutrale, maar hij is in de kleur van ons interieur geverfd. De verf houdt prima. Dus misschien is dat ook een optie? Wel goede verf gebruiken dan ;)

6. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Hier ook orginele gekleurde trip traps, maar die verf blijft er perfect opzitten. Geen krasssen, geen afgebladderde verf. Die ervaring heb ik wel met zelf geschilderde blanke trip traps, het is moeilijk om het zelf goed te schilderen. Als je het toch zou doen zou ik kiezen voor een hele sterke lak!

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Wij hebben een zwarte!
    Nu al een jaar in gebruik en ziet er nog perfect uit!

8. WenT

WenT Bekend lid

25 jul 2008
    766
    1
    0
    Service Manager
    Noord-Brabant
    Hier een originele witte, je ziet er inderdaad alles op, maar hij is na een poetsbeurt wel weer mooi wit :D
    Is nu 12 maanden oud en bevalt perfect.

9. meisje4

meisje4 Actief lid

21 nov 2008
    133
    0
    16
    hier een zwarte en is al 10 jaar oud, waarvan zeker 7 jaar gebruikt.
    de kleur is nog steeds prima!

10. Mnq

Mnq Bekend lid

7 jan 2008
    822
    0
    0
    Thanks dames,

Voor ons reden om een zwarte te halen! hebben onze Bloom vanavond verkocht en is ook al opgehaald. Mijn man wil echt niet de plastic beugel die op de TrippTrapp hoort..dus gaan op zoek naar eentje die we zelf zullen moeten verven....

Iemand daar ervaring mee? Moet je dus ook het leertje vervangen dan?

Nog een vraag....gebruiken jullie die aparte rugleuning op deze leeftijd? Of alleen beugeltje ?

11. meisje4

meisje4 Actief lid

21 nov 2008
    133
    0
    16
    wij gebruiken ook de rugleuning, deze is dus wel van plastic..
    maar wij hebben er een mooi kussentje omheen zitten, dan zie je er niets meer van!

12. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Ik heb hier de witte. Kleur blijft prima. Inderdaad wel shoonmakrn. Rugleuning heb ik er met een jaar uitgehaald. Maakt het zitje erg smal als je de beugel gebruikt. Ik zelf hebonline een tafelblad erop gekocht. Ideaal vind ik.

13. Mnq

Mnq Bekend lid

7 jan 2008
    822
    0
    0
    Hebben gisteren een beugel opgehaald van de oude TrippTrapp van mijn schoonmoeder, qua kleur lijkt het natuurlijk nergens op, maar goed ze zit in ieder geval. De BLoom is namelijk al weg maar een goede babyset hebben we nog niet.

Hoe is jullie ervaring met die nieuwe babyset, de plasic versie ipv de houten?

Deel Deze Pagina