Het onderwerp is een beetje moeilijk beschreven maar... Ik ben zwanger van de 2e, ons eerste kindje is nu 9 maanden oud, wat betekent dat als alles goed gaat en de tweede komt mijn oudste dochtertje dan 17 maanden is. Nu zijn we ons een beetje aan het orienteren op wat handig is en wat nodig is. Ik zag laatst op straat en wandelwagen van Phil en Teds (zo;n duowagen waar je het tweede zitgedeelte los en vast kunt klikken) heel handig voor als je twee kids hebt. Heeft iemand advies of tips wat handig is met 2 kindjes kort na elkaar?
Mijn kinderen schelen 14 maanden en wij hebben een Easywalker Duo. Ik vind het echt een heerlijke wagen. Hij rijdt licht en is makkelijk te besturen. En voor straks vind ik het gezellig dat de kinderen naast elkaar zitten.
Hoi Wow, Tussen onze kindjes zit straks ca 18 mnd en wij hebben idd net al een Phil and Teds (Vibe) via mp gekocht. We hadden een Bugaboo en we moesten wel even wennen aan het rijden. De Bugaboo is nml super wendbaar en de Vibe is dat iets minder. Maar verder lijkt het ons de ultieme wagen voor 2 kindjes, omdat de wagen ongeveer net zo groot is als een wagen voor 1 kindje. Succes met je keuze! En natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap !
ik zag onlangs dat er voor de mutsy rider ook een set was die op het bestaande frame kan. dan zaten er 2 kindjes achter elkaar. maar geen idee of er ook een kinderwagenBAK op kan dan.... wat voor kinderwagen heb je nu?
Wij hebben een bugaboo donkey. Die kun je ook als enkele en als duo. Dat was de enige die ook als Mono kan én naast mekaar duo. Hij rijdt echt heerlijk! Met een pink kun je 'm voort duwen.. Maar hij is prijzig das het enige nadeel
Onze kindjes schelen 16 maanden en wij hebben de phil en teds vibe. Voor ons een heerlijke wagen. Oudste is nu twee jaar en 4 maanden en wil telkens vaker zelluf lopen. In twee klikken is het onderste zitje eraf en heb je een enkele wagen. Voor de langere stukken lopen zit het tweede zitje er zo weer op en heb je een duowagen. Wagen is gemakkelijk te besturen en gemakkelijk in en uit elkaar te klappen.
Ik heb de Phil en Teds Sport en vind het nog steeds een ideale wagen, zowel voor één als twee kindjes.
Iedereen superbedankt voor de reacties!!! Ben heel blij met de tips en denk dat, als alles goed is tijdens eerste echo 1 dec, ik de Phil en Teds ga bekijken.... HEbben jullie nog meer tips wat betreft andere dingen die handig zijn als je 2 kids kort na elkaar krijgt?
Klopt deze wagen hebben wij. Het is gewoon de Mutsy Urban Rider.. dus gewoon een wagenbak, buggy inzet en als je adapters erbij koopt kan de maxi-cosi er ook op.. de duoseat zijn 2 zitjes achter elkaar die je er ook op kunt klikken. Ik wilde deze wagen omdat ik niet vast wil zitten aan een duowagen. dus nu klik ik er gewoon op wat ik op dat moment nodig heb. Fijne wagen!
Aanvulling: Het achterste zitje is in 4 standen verstelbaar, dus al geschikt vanaf de geboorte. zit ook een babynestje bij.
Waar kan je de duoseat kopen? Heb je misschien een foto hoe dat eruit ziet? ik heb net zitten kijken op de site van mutsy maar ik kan nergens een plaatje vinden. Ik ben nl ook op zoek naar iets voor mijn dochter om te zitten als de baby geboren is. Dit lijkt me erg handig. Wij hebben de 4rider.
Ik ga denk ik zelf voor de phil en teds vibe, de romer dual is ook nog een optie...zelfde idee als de phil en teds maar dan 200 euro goedkoper. Nadeel is dat je deze alleen in duitsland kan kopen. Heb natuurlijk al de verschillen uitgezocht en de phil en teds vouwt kleiner op en is lichter, ook erg belangrijk. Ik wacht alleen nog even op een goede aanbieding.
Hier hetzelfde! Ik heb er al veel over gelezen en geprobeerd een keuze te maken. Het wordt sowieso een tweedehandse. Ik wil ook eentje waar de kids naast elkaar zitten, want voor elkaar moet erg zwaar zijn. En er moet een reiswieg op kunnen (geen babynestje). Graag een 4wieler en liefst een bekend merk ivm stevigheid en degelijkheid. Wat een eisen he...! Dus ik denk dat we voor een easywalker of een urban jungle gaan. Succes met je keuze!