Ik heb de luiertas van Lief! en vind hem helemaal geweldig... alleen nu hangt hij aan me kinderwagen (een bugaboo) en hangt haast op de grond. Er zitten 3 gaatjes in en hij kan dus niet korter. Vind het zonde om er zelf gaatjes in te prikken dus zat er aan te denken om hem misschien bij een winkel/schoenmaker o.i.d. korter te laten maken? Is er misschien iemand die dit ook heeft gedaan, of hetzelfde probleem heeft en er iets anders voor verzonnen heeft. Het gaat om deze tas:
Je hebt ook van die ringen (met klitteband) die je aan de duwstang kunt maken. Daar kun je je tas aan klikken in plaats van over de duwstang heen te hangen. Ik heb een Lasig luiertas en daar zaten die dingen bij. Ik zit al even te googlen voor je..maar kan t zo snel nie vinden.
Ik heb deze tas ook en ik moet nog bevallen. Maar toen ik mijn oefenrondje deed in de huiskamer ( ) viel mij dat ook op. En ik vind het ook een te dure tas om zelf gaatjes in te laten prikken. Ik hou dit in de gaten.
Handige gadgets | Love2BeMama.com Dit kwam ik tegen. Is nog niet helemaal wat ik bedoelde, maar zou ook wel werken denk ik.
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb ook een bugaboo en dezelfde lief tas alleen dan de groene... Ik zet hem nu vaak gewoon op de wagenbak.
schoenmaker heeft meestal zo'n speciale perforator of zo'n speciaalzaak die tassen en riemen verkoopt
Ik heb ook deze tas en heb het "probleem" opgelost met van die klitterbandhaakjes, gekocht bij babydump: Hook 'n Stroll | Kinderwagens | Baby-Dump