Best trots

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Partyrocker, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Mijn manneke van bijna 17 maanden eet gewoon sinds een maand supergoed met zijn vorkje. :D

Hij drinkt ook al sinds 11 maanden gewoon echt goed uit een normale beker.

Ik moest ff opscheppen, ben zo trots op dat kereltje.

2. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Zo, dat vind ik wel netjes hoor!
    Hier met 13 maanden gaat zelfstandig drinken uit een gewoon bekertje nog lang niet goed. :)
    En die van jou kan dat dus al sinds hij 6 maanden was? Bizar.

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Haha lesje Nederlands :D

4. Partyrocker

11 niet zes hoor haha.
    Dat is wel heeeeeel vlot:D.

Maargoed hij liep aan de andere kant pas met 14 maanden en hij zegt net 1 woordje.
    Fijne motoriek zal zijn ding wel zijn.

5. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Liep PAS met 14 maanden? Dat is toch helemaal niet laat? :p

Maar daar mag je trots op zijn hoor! :D Die van mij vertikt het om uit een normale beker te drinken. Hij draait steeds zijn hoofd opzij. ;)

6. Partyrocker

Nee haha gewoon gemiddeld.:D

7. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Mijn zoontje liep toen hij precies 15 maanden was (zo'n 3weken geleden) Brood eten met een vorkje lukt wel aardig maar drinken uit een gewone beker word hem niet, hij oefent in bad.

Hij praat dan wel weer redelijk veel. Hij zegt papa, mama, opa, oma, nanda (nicht). Hij zegt (vraagt) is dat? En zegt bood(brood) tinnen (drinken) appel anaan (banaan) en nog wel wat meer. Maar ja ik hou ook nooit m'n klep dicht dus heeft hij het niet van een vreemde hihi!

Vind die ontwikkeling altijd erg leuk! Het ene kind is motorisch heel snel en de ander qwa babbel enzo. En ik vind het leuk om te lezen dat je zo trots bent! Lees toch meestal de minder leuke dingen waar het forum ook(oa) voor is natuurlijk.

Hier nog een hele trotse mama!!

8. Piekelotje

Piekelotje Actief lid

6 jan 2012
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een trotse mama! Geweldig om te zien wat ze elke dag weer bijleren hè. Goed jaar 2011!

9. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Haha, heel goed jaar 2011!
    Jesse begint nu echt te lopen (al een aantal weken van de bank naar de box etc..) En nu begint hij steeds meer zelfvertrouwen te krijgen..
    Soms iets te veel want dan meent hij met 2 stuks speelgoed in de handjes de hele wereld aan te kunnen haha..
    En praten?? Nou hele verhalen!! ............
    Maar dan wel Chinees.. Zegt alleen ha! Als we op de kamer komen of bij opa en oma.. Ach ieder kind zijn eigen tempo toch?
    Dus het ligt niet aan de dag van geboorte @ Partyrocker :D
    Want zelf eten? Waarom? Mama kan nog heel goed voeren en dat vind ik wel prettig .. Jesse beetje lui haha!
    Maar hij drinkt wel uit een beker, die ik dan natuurlijk nog voor hem vasthou ;)

Deel Deze Pagina