Tripp Trapp kussentje wassen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Miffy77, 6 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Wij hebben in de Tripp Trapp de babyset (de oude, met het leren bandje) en een kussentje met zo'n coating erop, zodat je het ook met een vochtig doekje kunt schoonmaken. Deze bedoel ik:

Stokke Tripp Trapp kussen deluxe tales groen - Euro42,95 : Babycare.nl Razendsnelle levering

Nu gaat dat schoonmaken met doekje best goed, maar het wordt toch echt tijd dat het kussentje een keer lekker de wasmachine ingaat! Het is op 40 graden wasbaar.
    Heeft iemand het al gewassen, blijft het mooi? En blijft die coating er ook goed op zitten?

Ik vind het wel een gedoe om het kussen eraf te krijgen... Omdat het leren stukje van de babyset erdoor zit, moet ik volgens mij de hele stoel uit elkaar halen. Toch??

2. misa

misa Niet meer actief

Ik weet niet of ie mooi blijft, maar ik zou 'm zeker wassen op 30 of 40 graden! En dan laten drogen (niet in de droger).
    Volgens mij kun je de houten 'stang' loshalen (gaat wel zwaar) en dan het leertje eraf schuiven en dan is het kussentje ook vrij geloof ik!

3. Coop

Coop Lid

24 feb 2010
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij wassen deze kussen op ons kinderdagverblijf ook altijd. Gaat echt prima, niet in de droger doen. En je kunt inderdaad de houten stang los halen om het kussen eraf te halen.

4. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik heb hem gister gewassen en de coating blijft goed zitten alleen viel mij op dat de kleuren vager worden! Maar ik heb er niet zoveel moeite mee.
    Ik ben super blij met de coating met mijn kleine knoeipot!!

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb het kussentje met de zwarte stippen en die is helaas ook vaal geworden...en dat terwijl ik hem nog maar 3x heb gewassen ofzo.

6. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Ik heb het met de hand gewassen, bleef er prima uitzien!

Deel Deze Pagina