Is iemand bekend met de camping Moulin de la Pique in de Dordogne? Zo ja, welk veldje is the place to be? met kindjes van dan 4 en 5 (bijna 6 ) Zijn er speeltoestellen op de veldjes te vinden? Kan dat zo 1 2 3 niet ontdekken op de plattegrond. Leuke camping?
Ze hebben niet echt veldjes. Er is 1 hoofdveld en verder zijn het vooral weggetjes met plaatsen erlangs zeg maar. Ik geloof niet dat er veldjes zijn met speeltoestellen anders dan het hoofdveld. Dat is ook waar het allemaal gebeurd, dus ik zou zeggen dat je daar zo dicht mogelijk bij moet willen staan.
Tis een leuke camping trouwens, vooral voor kids. Het is wel extreem hollands, je hoeft geen woord Frans te spreken. Het was gewoon een camping in Drenthe maar in een ander land. En het weer is een beetje onvoorspelbaar, wij waren er in de zomer van 2014 geloof ik...dat was geen goed jaar
Jaaa we zijn er nu 3 keer geweest! We hebben al veel campings gezien in de frankrijk maar nog nooit zo'n leuke en gezellige als deze! Gaan jullie met caravan? Of huren jullie een plekje? De staan plaatsen staan bijna allemaal bij een groot veldje dichtbij het zwembad en ook speeltuintjes. De sta caravans en tenten staan in zijstraatjes. Wij hebben elke keer nog geluk gehad ook dichtbij het centrum van de camping. Maar dit kun je aangeven. Er staan in ieder geval her en der wat speeltuintjes. De zwembaden zijn erg mooi! Je hebt een glijbaan waar je met banden af kan, een lange dichte glijbaan en eentje met banen naast elkaar. Ook een heerlijk peuterbadje en meerdere losse baden. Daar kun je je de hele ochtend of middag met kids wel vermaken. De eigenaren en groot deel van het personeel spreekt nederands! Erg fijn als er wat is of als je vragen hebt. Ze zijn heel vriendelijk en helpen je graag. Er is een snackbar, supermarktje, restaurant waar ook de kids leuk kunnen spelen! En in de buurt veel leuke plaatsjes met marktjes of gewoon om te bezichtigen! Het is in ieder geval een kleinschalige camping gericht op kinderen en die van alles heeft! En je ziet er ook vooral gezinnen met kleine of basisschool kinderen. Echt waar! Hier zul je geen spijt van krijgen 😉 Zo ik heb gesproken hihi
Wij hebben er geboekt voor deze zomer. Wij gaan met de vouwwagen. Mocht je er heen willen zou ik niet te lang wachten want het zat al aardig vol toen wij boekten.
Wij gaan er weer heen, erg leuke camping. Idd een hoofdveld en daarachter allemaal straatjes kriskras. Maar zou niet te lang wachten. Zit snel vol altijd. Wij hebben meteen in augustus geboekt en wat wij wilden was al weg