Hoi, Ik ben op zoek naar lekker ouderwetse wiegjes met bekleding totaan de grond. Ik kan maar heel weinig vinden op internet! Heeft iemand leuke adresjes waar dit soort wiegjes te koop zijn? Bedankt!!
Ik weet niet of je zelf handig bent met een naaimachine (of een handige aanstaande oma) er zijn op mp leuke wiegjes te koop en dan zelf opnieuw bekleden? Ben ik toevallig nu zelf samen met mijn mams aan het doen
Wij hebben het familiewiegje opnieuw laten bekleden en wit laten spuiten bij iemand uit Rozenburg (bij Rotterdam). De prijzen vielen ons erg mee, en ze had ook complete wiegjes te koop. Haar website is: Conchitta: fabrikant en atelier van babywiegen - Home
Mooie wiegjes in de link zeg! Wij hadden ook een smeedijzeren wiegje, via marktplaats gekocht en opnieuw laten poedercoaten. Wiegje was een jaar of 50 oud, die vrouw had er zelf nog in gelegen. Daarna stof gekocht, broderie, en laten bekleden. Supermooi en romantisch! Lijkt op de wiegjes op de site van Angellove.
Die wiegjes van Conchitta zijn inderdaad om van te watertanden. Maar ik vind 300 euro toch al best veel voor een wieg! Is laten bekleden daar wel veel goedkoper? Wij hebben via MP een wiegje gekocht... ook heel romantische stijl a la die van Conchitta
hoi, geen idee hoe belangrijk je het vind dat de bekleding tot de grond reikt? Wiegje Basic Deze heb ik, romantisch, niet te duur, alleen de bekleding is maar tot halverwege. Zou je zelf nog iets aan kunnen doen... hmm zie net dat hij niet op vooraad is, je zou even kunnen bellen? Prijs moet je je trouwens niets van aantrekken hoor, betaalde 3 jaar geleden ook al 90 euro voor!
Op de duitse ebay kun je veel van dat soort wiegjes vinden, ook nieuw. Moet je even zoeken naar stubenwagen.
Hier vind ik gave wiegjes staan: Wiegjes - Auk gAaf! Maar voor die prijs koop ik een tweedehands wiegje, verf en stof en maak ik het zelf
Ik was voor mijn wiegje 50 euro kwijt, lateen poedercoaten en spuiten 40 geloof ik, stof 70 en lateen bekleden 80.. Dus heel goedkoop was het niet, maar wel helemaal naar mijn zin!