tripp trapp new born set vragen en ervaringen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door brenjomi, 7 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    ik krijg van mijn ouders een tripp trapp kado (als kraamkado) bij leah ook gehad.
    ik wil graag weer een zwarte, die hebben we al (en past het beste bij de stoelen, al is een kleurtje voor de kinderen leuker)

ik zag van de week de new born set, wat me echt heel erg handig lijkt. want er staat nu steeds een doomoo seat op tafel, wat niet handig is (tafel staat vol en ik moet staan om waylon iets te kunnen geven, omdat het zo hoog is)

nu ga ik vanmiddag hier in de buurt om een stoel, maar belde net en daar verkopen ze de new born set nog niet.
    dus even een paar vragen:
    kan hij op elke stoel? ik dacht ergens te lezen dat hij past op stoelen van na 2007?
    is hij er alleen in creme kleur??
    heeft iemand er ervaring mee?

2. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Ik heb geen ervaring, ik heb hem wel gezien en hij lijkt me super handig vooral bij een tweede. Kun je echt met zijn allen aan tafel zitten terwijl je kleinste nog niet kan zitten.

3. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik heb hem toevallig vorige week gekocht en hij bevalt hier goed. Mijn dochtertje heeft er nu een paar keer ingezeten terwijl wij aan het eten waren en volgens mij vond ze het wel gezellig. Het lijkt mij straks superhandig met de hapjes enzo. Op de site van stokke staat geloof ik op welke types hij past. Ik heb de mijne gekocht bij de prenatal. Volgens mij is hij er idd in cremekleur, hou er wel rekening mee dat je die bekledingset er ook bij moet halen.

4. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    waylon is bijna altijd wakker als we gaan eten. hij krijgt al af en toe hapjes dus dan is het zeker makkelijk.
    ik zal nog even kijken op de site van stokke (had al gekeken, maar dat nog niet gevonden)

5. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Ik mis hem niet. Daan ligt eigenlijk altijd op bed als wij aan tafel zitten. Hij is nu al 3 maanden. Over 3 maanden kan hij gewoon in de stoel zitten. Tenminste, mijn dochter kon er met 6 maanden al prima in zitten (voor eventjes).

Ik vind het dan ook wel een erg duur ding voor kort gebruik.
    Maar wellicht als je hem via mp weer gaat verkopen, je er nog veel voor krijgt. Dat scheelt dan weer.
    Maar ik besteed het geld liever aan iets anders.

6. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Mijn dochter kon pas goed zitten met 10 maanden en zat eigenlijk pas met 1 jaar goed recht in de stokke stoel. Wij gebruikten toen altijd de ikea stoel. Dus ja, ik denk dat wij wel veel plezier aan het ding hebben. En als hij niet meer nodig is, gaat hij mp op.

Dit vind ik trouwens op de website als je kijkt onder eigenschappen: Past op alle Tripp Trapp stoelen die zijn geproduceerd na mei 2003.

7. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Wij hebben hem ook en wij vinden het de uitvinding van 2010! Wij vinden hem zo fijn en ons zoontje ook :p
    Ons zoontje is altijd wakker tijdens ons eten en zit er dan gezellig bij ipv op de grond in de wipstoel. Op tafel past niet en is onveilig met onze enthousiaste grote zus ;).

De kleur is inderdaad alleen in het grijzig, de bekledingset die je ook moet hebben is er in groene, blauwe en roze stippen. Ik zoek ook nog een crea iemand die er een kan maken voor minderdan 25 euro ;)

8. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @loesjuh, dan is het inderdaad zeker handig.

ik had nog gemaild naar stokke en kreeg binnen 10minuten antwoord:) inderdaad op stoelen na mei 2003. dus dat is goed. (ik had ook gezocht, maar niet gevonden, niet goed gezocht dus:D)

we hebben de stoel binnen en een table top erbij gehad. leah vind het een leuk ding, dus dat is al goed. (een soort placemat, maar dan hoger en met plaatjes eronder)
    de new born set moet ik nog bestellen.

9. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @yolanthe, als je iemand gevonden hebt mag ze er voor mij ook een maken:D in een leuk kleurtje, want vind deze zo gewoon en saai:);)
    ik vind die roze/rode nog het leukste, maar ja, das zo lullig voor een jongen;) (al is er rond hem heen wel meer roze, zoals een boxkleed wat superleuk is, is van leah geweest)

10. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ja saai vind ik ze ook, ik heb de blauwe voor onze zoon, roze speciaal voor hem kopen vind ik niet kunnen. Overigens heeft hij wel roze slabben, roze spuugdoekjes, roze boxkleed (reserve) en een roze combisleeper (mij te duur om te vervangen voor een witte of blauwe).

Tja jongentjes hebben het maar zwaar met een grote zus! :D

11. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    hahaha, gelukkig kopen we wel nieuwe kleertjes voor ze:D:D:D;)

12. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    Ik vond hem ook super maar te duur voor mij... Dus helaas we zetten gewoon de wipstoel op tafel :)

13. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Check ff bij de site van misslittle. Volgens mij kan die alles naaien, dus wellicht wil zij dit wel doen voor je.

14. Yukl

Yukl Niet meer actief

Wij hebben hem, maar mijn zoontje zit er nog niet zo graag in ;) Hij ligt veel liever, de wipstoel vindt hij dus ook niets. Maar toch ben ik er blij mee. Ik krijg hem er tijdens het eten vaak wel in en dan is het inderdaad veel handiger dan de wipstoel (die ik er eerst bij zette op 2 eettafelstoelen).

Hij is inderdaad prijzig, maar ik verwacht een hoge opbrengst via marktplaats straks ;) Ze worden pas sinds 2010 verkocht dus zoveel zijn er nog niet in omloop.

15. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    wat is haar site?:D

16. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0

Mijn dochter zat ook toen pas zelf goed. Maar toch in de stokke met baby-verkleiner en kussentjes (!! zonder kussentje kon ze er ook echt niet in zitten) zat ze goed rechtop en zakte niet weg.

Maar via mp verkopen, dan denk ik dat je wel een goede deal maakt!

17. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0

Hahaha, lekker herkenbaar!
    Zoon ligt hier ook op roze boxkleed, zijn gordijnen zijn groen met roze blomen, ook roze slabben.....;).
    Ik heb een jurkje nog niet geprobeerd.
    Wel de slabber van zijn zus maar daar moet ik mee gaan oppassen merkte ik pas. Er staat nl. op: "hieperdepiep hoera, ik krijg een broertje of zusje" :p:p

18. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

11 okt 2007
    552
    4
    18
    Misschien een tip voor de mensen die het te duur vinden, (al lijkt het mij ook ideaal voor straks, alleen past ie waarschijnlijk niet op onze stoel. Die hebben we gekregen namelijk, geen idee hoe oud) wij deden met onze dochter wel eens de maxicosi op het kinderwagen stel klikken, zodat ze er ook bijzat aan tafel. Dat was altijd haar wakkere en huil moment ;)

19. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Wat een fijne en lang bruikbare stoel! Die wil ik straks ook! Lees mooi even met jullie mee

20. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    we hebben sinds kort een nieuwe bank en daardoor is er geen plek om de kinderwagen bij te zetten aan tafel. op tafel wel ruimte voor de doomoo seat (of een wipper)
    (onze dochters schelen 1dag zie ik net:D)

ik denk dat ik hem maandag ga bestellen (van het weekend maakt het niet uit, dan krijg ik hem ook pas dinsdag) of ik ga maandag nog even ergens anders kijken in een winkel of ze hem daar hebben:D dan kan ik gelijk zien wat ik koop;)

Deel Deze Pagina