We zitten nog steeds te dubben over wat voor matras we moeten nemen. In ieder geval geen Aerosleep, ben niet van plan de hoofdprijs te betalen Wat voor soort matras hebben jullie en wat is jullie ervaring hiermee? Koudschuim, binnenvering of Polyether? (of ben ik nog een soort vergeten?) Ik zit te denken aan een koudschuim, die is nu 63 euro bij Prenatal...
hier ook 2 simpele matrasjes. een midden"klasse" van de ikea en 1 van de leenbakker. waren beide rond de 35 euro en stonden en staan goed bekend.
Als je van plan bent wel een topper te kopen van aerosleep dan kun je beter bij babydump een complete set kopen, die zijn daar 129 euro en dan heb je matras met topper.
Ik ga ook geen mega duur Aerosleep matrasje kopen. Wij hebben ook besloten voor een koudschuim matrasje te kiezen. Prima matras keuze als je het mij vraagt!
Hier wel een duur matras, dan wel niet van aerosleep, wij hebben de celsius van babypark. Hij ligt zoveel op bed de eerste jaren dan vind ik het fijn als het gewoon een goed matras is, vind ik voor mijzelf ook fijn. En het kost wat meer maar daar wil ik niet op beknibbelen. Het gaat zo twee jaar mee en dan misschien nog voor een tweede kind! En ja een goedkoper matras is ook goed anders mogen ze het niet verkopen. Zou vooral doen waar jij je goed bij voelt.
Vinden jullie een Aerosleep echt zo duur? Nu bij babydump en prenatal voor 129,-. Nu ook 20% korting op de originele hoeslakens (die kosten dan rond 12 euro). Het kindje ligt er 3 of 4 jaar op (daarna wellicht nog een tweede), dan heb je het over een paar tientjes per jaar. Voor het wiegje nemen we wel een goedkoper matras, daar ligt de baby maar kort in.
Thnx voor jullie reacties. Ja ik weet niet waarom, maar dat koudschuim spreekt me toch wel het meeste aan. Dat het weer terug vormt en je niet van die ligkuilen krijgt. Van de week maar eens even bij Prenatal gaan kijken!
Wij gaan ook voor koudschuim. Bij de ikea voor 40. Moeten al alles dubbel, dus vind dit een leuke prijs.
Ik heb deze gekocht, vond hem net even iets fijner aanvoelen als de goedkopere matrasjes en ze ligt er toch lang op: VYSSA VACKERT Matras voor babybed - IKEA
als je een matrasje regelmatig keert zoals het hoort, ontstaan er geen ligkuilen hoor. echt niet. elke week gewoon omkeren. bovenkant onder en de volgende keer voeteneind boven enz. en daarnaast wegen die kleintjes nauwelijks iets. hier is het matrasje al 4 jaar oud en mn dochtertje weegt 15 kg. nog geen kuilen te bekennen...
Ik heb er meer opgelet of er een uitwasbare hoes omheen zat, is bij de oudste al een paar keer uitgewassen omdat hij moest overgeven in bed. Heb beide matrasjes van Ikea
Er zijn er maar weinig die tot een jaar of 4 in een ledikantje liggen hoor, de meeste zijn er al veel eerder uit. Hier passen ze er allebei nog in qua lengte, maar ze zijn er al jaren/bijna een jaar eruit. En vergeet ook niet dat een baby bijna niets weegt en een volwassene al snel een kg of 60/70. Hier gwoon ikea en bij de 2de een nieuwe dat vond ik frisser en prijstechnisch ook beter.
Ja vind ik wel ja... sowieso geloof ik niet zo in dat hele Aerosleep verhaal. Waarom zouden andere matrasjes ook zo veel verkocht worden anders? Ik ben ook groot geworden zonder Aerosleep matrasje, dan kan mijn kindje dat vast ook wel. We weten teveel tegenwoordig en daar moeten we dan ook voor betalen. Maar niets op tegen natuurlijk als jij wel volledig voor de Aerosleep gaat hoor! Ik vind een euro of 60 alleen wel meer als genoeg voor een matrasje, en daar kunnen ze ook gewoon een jaar of 4 op liggen.